Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Nürburgring
20070824
2256 besök totalt
qvisfr
Lidköping
Här sen Aug 2005

Trådstartare
20070824

KL 14.15 öppnar det idag!

En blå 968:a kan nog skymtas i webcamen

Citera
Tobias H
Lidköping
Här sen Apr 2004

Läste på 944, Skoj! thumbs up thumbs up

Christian Eick
Wimbach
Här sen Aug 2004

och tillsammans med den blåe kommer en ettrig svart fransk småbil också att kunna skymtas!

Göteborg
Här sen Nov 2002

Namndispens
Namndispens

Ni har det nästan lite för bra som har så nära

/Johan B

Täby
Här sen Apr 2006

Väntar med spänning på lite rapporter

Christian Eick
Wimbach
Här sen Aug 2004

okej, då börjar vi!

Anlände lagom tills de öppnade och mötte upp med Fredrik vid Grüne Hölle. Efter att kort språkat lite svepte Fredrik den sista kaffeskvätten och så var det dags att klämma dagens första varv.

Här är vi på väg ut för första gången! (Kan tilläggas att den silvriga Evon mot kvällningen tyvärr gick in i räcket till höger mellan Klostertal I och Klostertal II, några meter armco kommer att få bytas där...)

Här är vi tillbaka från första varvet på väg ut på varv 2. Kan tilläggas att Fredrik cruisade, annars hade jag förstås aldrig varit så nära!

Medan jag åkte ner till Adenau för att få Clion genom TüV körde Fredrik vidare. När jag kom tillbaka blev det några fotorundor på parkeringen, vet ju vid det här laget att bilder önskas!
(Hej Mats! )

Upptäckte denna läckra Stratos!

Några Ultimor var på plats:

En hardcore 911 är aldrig fel, den här killen är rätt ofta på Ringen:

993:orna är i mina ögon sååå läckra...

Förutom en CLK DTM AMG fanns denna fina CLK 63 AMG Black Series med Wiechers-bur och allt!

Fredrik på väg in efter ett snabbt varv!

Dagens hjälte (han tog med 5 dosor snus åt mig... )

Täby
Här sen Apr 2006

Re:

Christian Eick skrev:

Förutom en CLK DTM AMG fanns denna fina CLK 63 AMG Black Series med Wiechers-bur och allt!

Hej Christian! Nice rapport som vanligt thumbs up
Tyckte ovanstående såg grymt FEEEET ut!

qvisfr
Lidköping
Här sen Aug 2005

Trådstartare
En "Black Series" Står högt på önskelistan. Ser bara så grym ut! thumbs up

Synd att TuV tog en del av tiden. Du missade inte mkt körning då, för en M3 voltade sig igenom Planzgarten 3 och det var avstängt en ganska lång tid. ( lagom för lite chili con carne!)
Strax efter den hann vi inte ett varv innnan avåkningarna drog igång. Folk rusar efter bilarna när rödljuset släcks! Det är nästan som en boardning på Ryanair

Den engelska gentlemannen i Stratosen pratade jag med en lång stund. Han hade ett par riktigt roliga anekdoter att berätta.

Såg även lite svenska bilar. 2 944 Turbo, en 993 Turbo, en äldre BMW kombi 5-serie och så var de alltid lika trevliga norrmännen där i M5, 997 Turbo och Cayman S.

Hoppas du har fått det sanktionerat hemma, att du tar upp snusningen!? Annars vågar jag inte möta din flickvän igen

DÅ är det mindra än vecka kvar till nästa gång!

Citera
Mats Th
Täby
Här sen Apr 2006

Re:

Qvisfr skrev:
En "Black Series" Står högt på önskelistan. Ser bara så grym ut! thumbs up

Synd att TuV tog en del av tiden. Du missade inte mkt körning då, för en M3 voltade sig igenom Planzgarten 3 och det var avstängt en ganska lång tid. ( lagom för lite chili con carne!)
Strax efter den hann vi inte ett varv innnan avåkningarna drog igång. Folk rusar efter bilarna när rödljuset släcks! Det är nästan som en boardning på Ryanair

Den engelska gentlemannen i Stratosen pratade jag med en lång stund. Han hade ett par riktigt roliga anekdoter att berätta.

Såg även lite svenska bilar. 2 944 Turbo, en 993 Turbo, en äldre BMW kombi 5-serie och så var de alltid lika trevliga norrmännen där i M5, 997 Turbo och Cayman S.

Hoppas du har fått det sanktionerat hemma, att du tar upp snusningen!? Annars vågar jag inte möta din flickvän igen

DÅ är det mindra än vecka kvar till nästa gång!

Misstänker att 993 turbon är den som Johann är där med
Hur gick det för herr Q i den gamle blåe då?

qvisfr
Lidköping
Här sen Aug 2005

Trådstartare
Re:

[quote="bmw130"]
Qvisfr skrev:

Misstänker att 993 turbon är den som Johann är där med
Hur gick det för herr Q i den gamle blåe då?

Det går bra! Vi åker runt o ler

Såg inte till Johann

Citera
andersnorge
Norge
Här sen Dec 2005

Re:

Qvisfr skrev:

var ca 6 utkjoringer på 1 runden rett etter denne :o

Varberg
Här sen Feb 2005

Ja, vi var 4 bilar som lämnade Varberg tidigt torsdag morgon. Den 5:e anslöt utanför Hamburg och hade startat utanför Århus. Två 944 Turbo, en 993 Turbo, en M5 Touring och en M3. Vi bodde i Adenau och hade ett fint pass på fredagen. Lördagens körning hoppade vi över efter försenat påsläpp och fullständigt kaos överallt. Istället planerade vi om för senare hemfärd på söndagen för att kunna lägga några morgonvarv istället. Men p.g.a dimma senarelades påsläppet till ca 9.00. Då hade det hunnit komma väldigt många bilar och framförallt MC. Efter en MC-olycka stängdes banan och vi bestämde oss för att åka hem. Efter tankning och lunch lämnade vi Adenau kl 12.30. Åter hemma i Varberg strax före 24.00.

20070824
2256 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande