| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
K: 4köpt
|
1137 besök totalt |
|
Passande "188" klumpen, alternativt komplett diff 4,45 Hör av er via PM eller patrik@moffa.nu
_________________ Patrik Skoog |
||
|
Ingen som har 4,45 drevsats till 188 huset som skräpar?
Alternativt en hel diff med eller utan broms med samma utväxling... Behöver inte vara till en E30, bara det är 188 huset. Köhler är aningen dyr när det gäller nya drevsatser...
_________________ Patrik Skoog |
||
|
Kolla med Juha Tapio http://rallycrossracing.just.nu/ han sa att han kunde ordna fram billiga diffar och utväxlingar ifrån Finland när jag pratade sist med honom.
_________________ / Niklas Sandström BMW CS/SC Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit it with the back |
||
|
Re:
Tack för tipset Niklas, jag mailar bums! _________________ Patrik Skoog |
||
|
om det bara är utväxlingen och inte diffbroms och/eller hus m.m du är ute efter så är det väl enklast och leta på skrotarna i bygden. 188mm har ju suttit på en hel drös bilar och just 4,45 satt väl bl.a. i E34 518 och 520 (om jag inte minns fel), och såna finns det ju en del av på skrotarna idag.. En sökning på Bildelsbasen ger direkt ett gäng varav en klump finns i Tollarp vilket väl är nästan i dina hemtrakter (?)
_________________ Johan Armskogh |
||
![]() |
SÄLJES
|
1137 besök totalt |