| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Bilder o videos
Norsk drifting runt ACR, :-D
|
3344 besök totalt |
|
Inte för att jag förstår så mycket av Nordlandsdialekten eller är någon driftingfantast, men kul är det: http://www.youtube.com/watch?v=cOKvG
_________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||
|
Förvånande att han inte är av mer än en gång, uppenbarligen är han ingen nybörjare...
|
||||
|
Re:
Jo, jag såg det, men det lät som om det var fler än fyra cylindrar i motorn, Supra? _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||
|
inredningen ser ut som en Nissan 200Sx -S13 men det låtar som en 6-cylindrig!!
hmm... jag vet om en norsk S13 med en RB25DET maskin... kanske den! _________________ Kim Frederiksen Nissan S14a -97 2.2 Mazworx BMW 325iM Touring <--- Saknat.. Famous last words: I feel very confident behind the wheel of this car... |
||||
|
"OLE! Du må svänge å her!"
Litar han inte på sin polare eller är han bara lite nervöst lagd? Det gick väldigt brett på sina ställen, nästan så man kunde skymta bakljusen ibland...
_________________ Anders Karlsson Opel Commodore GS/E -77 |
||||
|
Re:
Skall gå brett....
Men det är ju blött på asfalten = ingen sport. _________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||||
|
Re:
Det är förvisso inte sant, då det krävs grepp för att att få bra styrning. Han snurrar ju inte hela tiden.. _________________ Daniel Steiner |
||||
|
Re:
Njae... Det är lättare vid duggregn anser jag vid helt torrt, så jäklans svårt ! _________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||||
|
Re:
Mmm, Rattens Riddare. Den har nog fått mig att skratta mer i en bil än någonting annat. Och det var i en Citroen Visa
_________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||||
|
_________________ MackeMaehlum |
||||
|
Det där måste vart det roligaste jag sett på länge.
Är ju norlänning själv i grunden så det var riktigt kul höra alla svordommar och uttryck. "ole! din förbanna nigger!" Körde bra gjorde han väll också.... _________________ Torkil Grytöyr |
||||
|
finns väll ingen som är mer nervös närvö kovös nä fan (<-- hur stavas det) en denna person.
http://uk.youtube.com/watch?v=S_S5qIdP6qw |
||||
|
Re:
Lika rolig varje gång!
Japanen i passagerarsätet gör verkligen allt för att slippa undan. "ooh it's red, look it's red!"
_________________ Olle Erixon |
||||
![]() |
Bilder o videos
|
3344 besök totalt |