| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Chevrolet camaro Z28 iroc-z MANUELL -SÅLD!
|
1606 besök totalt |
|
Växellåda: Manuell Bränsle: Bensin Chevrolet camaro Z28 iroc-z OBS! OBS! OBS! Manuell låda Fått bilen i inbyte och försöker därför sälja vidare. Har i dagarna köpt hus så den måste bort! Kan ev. ta en mkt billig bil i inbyte värd max 15.000:- + pengar t.ex volvo 140, ford fiesta eller liknande, ej ngn rosthög! (iom att denna annons hamnar på rejsa.nu så kan jag även tänka mig ett rullande chassie från en honda crx 1988-1992 i inbyte + pengar) OCH NEJ! JAG VILL INTE BYTA MOT NGN BIL SOM BETINGAR ETT HÖGRE VÄRDE ÄN 15.000:- Chevrolet camaro Z28 iroc-z targa Billig sportbil med god prestanda Går mkt bra! Skattad till December 2007 och besiktigad till November 2007 Bilen har div. utrustning - listar *Ny Luisis mirage ratt - dyr och snygg *Glastarga *AC *Elhissar *Elspeglar *Skinnsäten - elstyrd förarstol *C-lås *Sänkt med sänkfjädrar från Hotchkis(USA) *Brandsläckare *20 års jubileums-modell med speciell bla vinge, vassare kamaxel Ja i princip fullutrustad Sitter en 305 V8 200hk 400nm med TPI (insprutning) under huven följt av en 5 växlad manuell låda vilket är mycket ovanligt och bra mkt roligare än automat. drar ca 1,2/ mil Bilden ljuger lite ang lacken - den är inte brun, den är vinröd. Mycket snyggare i verkligheten! En blickfångare/nackvridare! Bra däck på 17" Alufälgar Kända brister på bilen. Vet ej hur långt den rullat för trippmätaren lever ett eget liv Innertaket/tyget sitter lite dåligt. En grenrörspackning dålig, nya medföljer Samt att 2:ans växel är lite trög vid nerväxling. OBS! EJ skrapljud! Så det är inte en dålig synkring! Förmodligen en växellåds-kudde. Nån liten lackskada finns - är ju trots allt en gammal bil EJ VINTERKÖRD! Bilen servades den 23/8 med olja, oljefilter och tändstift För bilder, se länk: http://www.garaget.org/?car=58076 |
|
|
|
|
|
|
|
|
![]() |
SÄLJES
|
1606 besök totalt |