Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
2670 besök totalt |
Audi 90RS Bronwaller
Då har jag varit å handlat mig en ny bil Audi 90 2.3 RS Mätarställning: 17200mil Färg: Dakargul Karosseri: Sedan Info: ECC/Klimatanläggning, Elspeglar, Konstantfarthållare, Fjärrstyrt c-lås, Cargard Larm, CD-stereo, Servostyrning, Plyschklädsel, Sportstolar, Stolvärme, Justerbara strålkastare, Höjdjusterbara stolar, Yttertemperaturmätare, Sportline, Procast aluminiumfälgar i vit pärlemor, Skisack, Bakljusramp,Ditec Lackskyddsbehandlad, Svensksåld, ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
_________________ /NEO aka Henrik Cednert :: Audi S2 Coupé 1994 :: Proud member of Team Irry -+ www.irry.com +- |
||
Grattis till köpet
![]() ![]() ![]() /Ricke _________________ Rikard Martinsson Äger följande: BMW M235 -14 BMW 330 -06 Banbil/bruksbil *BMW 1602-71 2,2L motor(långtidsprojekt) |
||
|
||
Först ska jag räta till ena framskärmen som fått en liten smäll.
efter det så kommer allt som känns slitet att bytas ut tex bussningar dämpare mm (så den trivs bättre på banan) men vill behålla bilen så orginal som möjligt |
||
Re:
audi sålde en viss seria av audi 90 som hette RS den fans bara att köpa i färgen rsblå eller dakargul |
||
tanken framöver är att byta ut framskärmarna till s2 typ.
sedan blir det att montera ett cupkit och byta ut bussningarna så att den åller sig på vägen lite bättre. |
||
Re:
Nja det vet man aldrig hehe ![]() måste ju ha något normalt med. |
||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
2670 besök totalt |