| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Diverse bromsskivor BMW
|
4355 besök totalt |
|
Zimmermann som passar följande bilar: Alla priser avser per par, dvs till två hjul. 1704 Trummor bak E36. 600,- 1285 bak 520/523 solid E39. 800,- 1274 M3 E30 bak. 800,- 1268.50 sportskiva e36 fram ej ventilerade. 800,- 1129.50 sportskiva bak e30. 800,- Sportskivorna är hålborrade, allt är nytt i kartong. Kan skickas vid förskottsbetalning mot faktura. info@nfs.nu eller pm 040-977919 dagtid edit: plockat bort sålda skivor |
||||||||||
|
Re:
Ja, dom är sålda, Fredrik ringde ungefär 3 sekunder efter annonsen hade kommit in
Har bara det som finns i annonsen. |
||||||||||
|
Re:
ok, om han hoppar av så tar jag troligen bakskivorna också! _________________ Abdol Oskowi. BMW Club Schweden. |
||||||||||
|
Re:
Jag kan ju ta in i princip vad som helst till bmw eftersom det är det jag sysslar med dagligen, men dessa låg lite ivägen på lagret och säljes därför ut till vettigt pris.
|
||||||||||
|
Re:
Hittar jag fler så lovar jag att säga till. Ska tömma min gamla verkstad och det finns fortfarande en hel del grejor kvar där nere
|
||||||||||
|
Re:
Gör gärna det! Det är absolut ingen panik, ställer ändå av bilen den här veckan! _________________ Abdol Oskowi. BMW Club Schweden. |
||||||||||
|
Re:
Så övriga priser på produkterna är inte vettiga då? Är dom hutlösa eller kanske rentav vettlösa?
_________________ Anders Franzén 320i Coupé -80 Hennarot |
||||||||||
|
Re: S: Diverse bromsskivor BMW
Passar dessa till 316 Compact -94
_________________ Rickard Edgren BMW M3 Clubsport -97 BMW 325i Coupé -94 BMW 540i xDrive -21 BMW 120i -26 BMW 523i -97 (Övningskörningsbilen) |
||||||||||
|
Re:
Sanslösa kanske?
Jag kan kolla upp det om du vill, är det standardskivor eller hålborrade du är intresserad av? |
||||||||||
|
Re: S: Diverse bromsskivor BMW
Hmm, ja enligt etk så är det samma trummor på både compact/limo/coupé. Ska kolla lite noggrannare i morgon på jobb, har inte tillgång till zimmermannkatalogen hemma |
||||||||||
|
Re:
Vilket som av det där hade funkat, men idag när vi skulle ta bilen till sommarstugan började vänster frambroms att ligga på och det blev rejält hett, bara att vända. Bilen är en -02:a
Så nu är det akut med bromsrenovering. Måste göra det i dagarna.
_________________ Anders Franzén 320i Coupé -80 Hennarot |
||||||||||
|
Re:
Problemet ligger troligen i att BMW, sen de började "bjuda" på servicearna upp till 8000 mil, tog bort jobbet med att rengöra bromsarna på inspektion 1 och 2. Man rör alltså inte beläggen mellan bytena, går bilen mycket landsvägsmil dröjer det kanske 5000 mil mellan servicearna på bromsarna. Vi har mycket problem med bromsar som hänger sig på nya bilar. Jag måste beställa hem skivorna från tyskland, så har du bråttom är det kanske lika bra att du kollar runt hemmavid? |
||||||||||
![]() |
SÄLJES
|
4355 besök totalt |