| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Skruva banåkabil
M3 E36 framskärmar
|
1302 besök totalt |
|
M3 E36 framskärmar
Finns det några bättre eftermarknads framskärmar till M3 E36 så man får plats mer bredare hjul? Eller är det bara att börja valsa? Mvh oskar _________________ Oskar Eklund F21 1 Trackday bil GT86 Såld E91 320 D Såld F31 335 D Såld Lupo GTI Såld M3 (E36) Såld |
||||||
|
_________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||||
|
Re: M3 E36 framskärmar
Snart finns det!
Jag håller på att ta fram både originalskärmar och en breddad variant till min bil i glasfiber. Jag kommer att göra en diskret breddning på ca. 20 mm till min bil men funkar det bra så kan jag göra fler modeller! Skärmarna blir exakt som originalet, även vecket under huven och mot dörren. Har precis börjat med att bygga upp partbitar för laminering av negativet så jag har en del jobb kvar. Men framåt sen höst tidig vinter ska det nog vara några färdiga! Hör av dig om det låter intressant! Har även fler saker på gång. _________________ Bmw 320d M -07 Bmw 1602 -75 projekt ------------------- SS 1.23.50 M3 E36 www.attitudemotorclub.com |
||||||
|
Re: M3 E36 framskärmar
Båda låter intressant. Har du nummret till Johan på custommania? Mvh oskar _________________ Oskar Eklund F21 1 Trackday bil GT86 Såld E91 320 D Såld F31 335 D Såld Lupo GTI Såld M3 (E36) Såld |
||||||
|
Johan har telefonnummer 0735079012. Kolla lite på www.custommania.se
_________________ Jonas Jonsson "Kör mest men inte snabbast" Kommentera gärna |
||||||
![]() |
Skruva banåkabil
M3 E36 framskärmar
|
1302 besök totalt |