| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Bilder o videos
Orange De Tomaso Pantera!!
|
1 besök senaste veckan (5280 totalt) |
Uuuu... Han har ju förstört bilen! >
Fyrkantiga slutrör (Biltema?) och "Bling"-fälgar hör inte hemma på en DeTomaso... /Jocke |
||||
|
Re:
Skaffa dig en egen Pantera med "rätt" slutrör och fälgar då....
_________________ /Nicke Lindgren |
||||
|
Re:
Bara jag hade möjlighet så...
/J |
||||
|
|
||||
|
Re:
Vägverket spärrade www tror jag, så det där är som sagt inte ett riktigt regnummer
|
||||
|
Re:
Jag tycker att det blir ÄNNU snyggare om man "suddar" såhär: http://www.swisscarsightings.com/var Alltså att man tar samma färg som skylten är i bakgrunden och målar över, blir jättediskret och bra _________________ Eric Bolin |
||||
|
Har aldrig riktigt förstått varför man ska sudda regplåtar.. bilarna syns ju i trafik.
Var en lång debatt om det där på zatzy vilket också är det ända ställe jag suddar innan jag lägger ut men det är för det står i forumreglerna. _________________ Martin Öberg
|
||||
|
Re:
därför att en som inte ser bilen i trafiken normalt kanske får för sig att åka halva landet för att lägga vantarna p just den bilen efter en snyff bildservie t.ex... har själv blivit uppringd av en person som ville köpa min bil efter vallåkraträffen där jag hade ställt ut ! då har personen i fråga alltså: gjort utdrag från vägverket kollat upp att det är min mamma som är skriven på bilen i fråga fattat att detinte var hon som ställde ut bilen
letat upp hennes son (då skriven på samma adress, men ändå) letat upp dennes mobilnummer ringt. och vet därmed även var bilen står på sommarhalvåret är den andvänds... efter det byter jag alltid till stiliga kolfiberskyltar i samband med utställningar, körningar osv. _________________ Andreas Persson Brukar: Hyundai IONIQ EV Bygger: Manta GSi Exclusive -87 (Är med i Pallbocksklubben sedan 2004 ca...) |
||||
|
Re:
Förutom skyltfönster för klåfingriga är en förklararing jag hört på ett par träffar att div. forum är "jaktmarker" för försäkringsbolagens skadereglerare... Men vill man vara anonym tycker jag att en borttagen skylt eller en bit silvertejp en smidigare och bättre lösning än att kräva att alla fotografer ska redigera sina bilder
_________________ /Kristian Elisson |
||||
|
Re:
Att andra sysslar med försäkringsbedrägeri är ju inte mitt problem... _________________ Martin Öberg
|
||||
|
Re:
här håller jag med till 100%. jag ser till att mina egna skyltar inte syns. bara att ha med silvertape när man ska på banträff eller ta bort dem om man ska ställa ut. mitt försäkringsbolag ogillar inte att man nytjar bilen för förarutväckling men trafikskadelagen säger annat så jag chansar inte. sedan vill man ju ha bilen ifred där man bor så gott det går. bilder som ligger på nätet försvinner aldrig.. vill man inte ha med plåten på nätet så får man se till själv så det inte blir så helt enkelt. mvh C _________________ Christian Lange 458 |
||||
|
Jag är också av den åsikten att man inte ska behöva radera registreringsnumret på dom bilar som kommer med på korten man tar.
Jag har fått mycket reaktioner från sådana som tycker att det är helt fel att visa bilnumren speciellt på korten jag tagit på ringen, det har varit argument som att det kan vara så att frun inte vet att han är nere på Ringen utan hon tror att han är på affärsresa i Tyskland. Men jag tycker att man måste kunna stå för vad man gör, och åker man till Ringen så vet man att risken är stor att man hamnar på bild, och är man rädd att hamna på bild så får man helt enkelt hålla sig därifrån. Men det som gör att jag raderade nu var att jag tog korten på en vanlig parkering på ett fik, och då tycker jag inte att jag ska ha med regnumret på kortet _________________ Mvh Lennart Jarmyr! |
||||
|
Re:
Det kan jag köpa, har inget emot att man tar bort det heller tycker bara inte att man kan komma och kräva att folk ska göra det. _________________ Martin Öberg
|
||||
![]() |
Bilder o videos
Orange De Tomaso Pantera!!
|
1 besök senaste veckan (5280 totalt) |