| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: såld
|
722 besök totalt |
|
En välanvänd bil som används för dagliga resor på 10 mil och därigenom hunnit få en del smärre brister. Det mest akuta är att avgassystemet saknar sista metern. På klassiskt Scorpiomanér lutar bakhjulen så där sitter det urdubbade vinterdäck på 14" plåtfälg. Fram finns det 16" aluminiumfälgar med helt OK däck. Matchande fälgar finns med dåliga däck. Bilen har kassettradio och Astrid Lindgrens julsagor följer med om så önskas. ABS-lampan lever ett eget liv, men bromsarna skakar om man bromsar halvmjukt. För mig har det viktigaste varit att farthållaren och AC:n funkat nu i sommar. Självfallet har bilen fler brister, men jag kan inte tänka mig att någon orkat läsa ända hit. Har nyligen passerat 25600 mil. Besiktad till och med februari 2008! Ring och ge mig ett skambud! Jag kanske nappar på det. 0708-224113
_________________ Man kan inte ha samma bil hela livet! |
||||
|
Re:
http://www.slc.se/5papp/ Finns det ingen skrot inom räckhåll? Dom brukar kunna hämta billigt/gratis. _________________ Opel Speedster Race -03 Diverse Hemibilar Anders Bisting |
||||
|
Re:
Fredrik brukar göra upp med den lokala skroten så att det bara är att ställa dit bråten när den gett upp. _________________ /Kristian Elisson |
||||
![]() |
SÄLJES
|
722 besök totalt |