Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2 2811 besök totalt |
|
||
Hej
Publikfavorit blev han också på kuppen, det var riktigt skoj att se Abarthen IRL, in action, även om det bara var rakt fram. Det låter som den slirar på kopplingen, men det kanske är hjulspinn? /Gustaf _________________ ---/In search of Maxwell's demon---/ Egentligen heter jag Gustaf Ulander - men therealpinto är väl vad folk känner till... SFRo-besiktningsman i Skellefteå |
||
Tyvärr är det mycket riktigt kopplingsslir. Blir uppgradering på kopplingssidan sades det. Även kedjesträckningen skulle omkonstrueras liksom hjulvinklar för att kunna köra gata. Var som sagt kul att se den live. Jag är ju mc-ligist sedan länge och har aldrig varit speciellt förtjust i ljudet från radfyrorna, men det var väldigt speciellt att höra en mc och se en bil. :-)
Mkt fränt projekt! _________________ Daniel Sundström Nissan Skyline GT-R R33 -95 Toyota Celica GT-Four ST205 JDM -94 Eagle Talon TSi AWD G1B Aprilia RSV Mille R -02 |
||
En tjejkompis tog körkort igår, då frågade jag om hon skulle köpa bil nu då! Men hon skulle få pappas gammla bil som bara stog i ett garage, så jag frågade vad det var för bil.
Hon svarade: "En Abarth" Stort leende på mig, fast sen kom jag på att alla Abarther kanske inte har R1-motor ![]() Tråkigt, men sant ![]() |
||
Du Ando... Man har INTE tråkigt ens i en vanlig 112A. Faktum är att en sån är nog av det roligaste jag kört!
_________________ Edvin Persson #lifeisbetterinracesuits | Porsche 944 -84 | PCS - PCSR - MSCC | Min blogg: http://eddievarvstopp.se |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2 2811 besök totalt |