Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
2798 besök totalt |
Prova att ringa:
Eurotransport i Sverige AB Godstransportförmedlare Kontaktinformation Telefonnummer: 08-256330 Telefax: okänt Mobiltelefon: okänt Besöksadress: Ekbacksvägen 4 16869, BROMMA Postadress: Box 20124 16102, BROMMA Hemsida: www.eurotransport.se E-post: mail@eurotransport.se Lycka till! _________________ Johan Blank NS BTG 8,00 BMW M3 ![]() |
||||
Re: Frakta bilen till ringen billigast
Man hyr min saab solstad 1870kg på b-kort samt 110 som gäller Å då kan du ju ta med pagiden till mej _________________ ANDERS CALMEGÅRD |
||||
Det kanske inte är så mycket att välja på, utan man får ta dom klassiska fraktfirmorna. Kostar väl en femma antar jag..? (plus moms)
Solsta Saab = kan jag traila själv = ingen alternativ. Beläggen använder jag nog upp nu Anders. _________________ Stefan Larsson |
||||
Re:
Det var bara ett alternativ! till att slippa ha släp! _________________ ANDERS CALMEGÅRD |
||||
5600+moms kostar det med Eurotransport. Då kommer bilen ner ren och snygg (heltäkt trailer) |
||||
Ta en närmare titt på hur bilen är försäkrad vid dessa transporter.
Sist jag tittade var det PER KILo!!!! ![]() ![]() Vi har kört de flesta Ruf-bilar just på grund av detta, inte kul att få typ 75 kr / kg för en bil i miljonklassen. Någon kommer bli kraftigt missnöjd om någonting händer. _________________ Erik B Såld: Megane RS Cup 250 |
||||
Re:
Detta är normala transport försäkringar. I övrigt spelar det mindre roll p g a att man har ju bilen försäkrad via sitt bolag ändå(jo den gäller). Men klart har man inte gällande fullföräkring på bilen under transporten ja då är det ju lite känsligare. _________________ Mvh/Göte Sjögren |
||||
Jag har hört ett pris på 8000 t.o.r Vet dock inte vem som i så fall utförde transporten för dessa pengar. Nån i Örebrotrakten kanske...?
Visst det kanske låter dyrt men det är 165 mil enkel resa så det är ju 4000 t.o.r bara i bensin. Och sen tillkommer broar o färjor. Iof måste man ta en hyrbil sista biten om man flyger ner men själva flygbiljetten är ju överkomlig. _________________ Stefan Larsson |
||||
Re:
Kanske var en korpulent herre vid namn Danne? Tror inte det är så bra försäkrat då ![]() _________________ Fredri k Q vis ander / NS BTG 8.05 / 447 PCS 9581 / BMWSC 650 BMW M3 E46 SMG 2002 |
||||
Vad kostar det att hyra den? _________________ Joachim Qvarnström |
||||
![]() |
Nürburgring
![]() |
2798 besök totalt |