Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Eftersnack
![]() |
2292 besök totalt |
2007-09-05 17:00-20:00 Träning på Sturup Raceway
Var å fottade polaren som jag har lyckats lura in i banträsket ![]() dem fastnade en del andra med... hör av er om ni vill ha del i högupplösta varianter av min amatörbilder ( har precis skaffat kameran så, jag försöker lära mig allt dehär..) Killarna i peggan bad om att bli fottade, men dom stack innan mig så jag hoppas att de hänger här... Det finns en hel del mer bilder på samtliga bilar ! utan någon som helst ordning ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ Andreas Persson Brukar: Hyundai IONIQ EV Bygger: Manta GSi Exclusive -87 (Är med i Pallbocksklubben sedan 2004 ca...) |
Finfina bilder!
Du har inget på min och min polares röda bmw e30 318is med m3-breddare fram? Hade blivit jätteglad om du hade det. ![]() Hade förövrigt galet kul ute på banan, var ett år sen sist ganska exakt (parallelkonbana på F5 ljungbyhed 9/9 -06) Skönt att märka att alla dyra uppgraderingar på bilen gjort skillnad. Många fräcka rejsbilar på plats också. Den rödvita porschen lät rent sinnessjukt ![]() /Alexander _________________ Alexander Viksten |
jodå, ni fastnade på några bilder med !!
har någon till, men där är inte ni i focus ![]() ![]() ![]() ![]() min personliga favorit för kvällen var den "oranga gammel-porschen" ![]() ![]() _________________ Andreas Persson Brukar: Hyundai IONIQ EV Bygger: Manta GSi Exclusive -87 (Är med i Pallbocksklubben sedan 2004 ca...) |
Haha, som den ser ut
![]() Roligt med lite bilder, ser riktigt bra ut. Många snabba bilar... Och vi. ![]() Fint väder med solnedgång. Hade glömt att vi plockat bort solskyddet så där satt man och letade i taket flera sekunder innan man kom på det ![]() Mvh, Linus _________________ Linus Frantzich - Olsson Saab 900t -95 (Bruksbil) Bmw 318is 16v -90 (Projektbil/Blivande banbil) |
ni som vill ha andra bilder en dessa på era bilar, skriv ned mail-adressen i pm:et så kommer de direkt !
_________________ Andreas Persson Brukar: Hyundai IONIQ EV Bygger: Manta GSi Exclusive -87 (Är med i Pallbocksklubben sedan 2004 ca...) |
![]() |
Eftersnack
![]() |
2292 besök totalt |