Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
SÄLJES
![]() |
1815 besök totalt |
S: BMW M3 3,2 96 - Svensksåld
Vill bara se om det finns något intresse för bilen.. Är inte i behov att sälja utan bara nyfiken om det finns intressenter! Lägger inte ut den på blocket.se pga. alla otrevliga som ringer och prutar/drömmer. Info om bilen. Mil: 15000 Fullstämplad servicebok. Stora ACCn Lilla färddatorn Apline CD/Mp3 stereo 1år gammal Svart fullskinn (Mycket bra skick) Z3M ratt och växelspaksknopp Ny framruta med grön överkant Nya bmw orginal textilmattor orginal larm Nya stårkastarglas fram bmw orginal Ny genomgången på bmw för 10000:- Svart Sparco EVo 2 stol Eisenmann sportavgas från kat. Och bak. (orginal medföljer) Fjäderbenstag fram & bak (ej monterat) Coiloverchassi helt nytt finns (ej monterat) Min projekttråd: https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php Maila för första kontakt, jag kan ringa upp. danneeklund@hotmail.com Pris: 150000:- Lite bilder: ![]() ![]() _________________ / Daniel Eklund Busbil: Ingen för tillfället... Bruksbil: Mercedes E 350 CDI Kombi AMG '10 |
||||
Re:
Jag hade gärna lagt vantarna på den ![]() Men det går ju liksom inte just nu ![]() |
||||
Re:
![]() |
||||
![]() |
SÄLJES
![]() |
1815 besök totalt |