| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Opel Speedster 2,2 -03
|
2851 besök totalt |
|
Säljer nu min Opel speedster som gått 2850 mil -Fullservad -toppskick - BBs challenge 18" med nästan nya däck samt även orginalfälgarna med däck -skattad -besiktad -Alltid stått i varmgarage - Aluminiumpaketet invändigt -Fullservad -Mörkblått skinn -i dagarna lackkonserverad (Krontec) Bilder kan ses på : http://www.blocket.se/vi/12180008.ht Rejsa pris : 195000:- ev. Bvsa. kan nås på Mobilen på 0708-411754 / Mikael Borggren _________________ Mikael"Diket" Borggren Kör:Saabsther ss7 Särskilt TNX till: Millway,Ralphs Däck, Jolisvets,Kalmar bläster och lack, Esther.se,Jeppsson,Jimmy,Molle m.f.l |
|
okej....
Nu börjar jag bli riktigt trött på att ha en dammsamlare i garaget Avyttras nu för 180 000 :- och det är ta mig tusan billigt för en speedster i toppskick med min utrustning...... Köp den nu för tusan..................... _________________ Mikael"Diket" Borggren Kör:Saabsther ss7 Särskilt TNX till: Millway,Ralphs Däck, Jolisvets,Kalmar bläster och lack, Esther.se,Jeppsson,Jimmy,Molle m.f.l |
|
Vad är problemet är det inga som vill ha en speedster nuförtiden eller är det bojkott mot min nu ska den rackaren bort annars är den ju ivägen en vinter till snart ju.........
_________________ Mikael"Diket" Borggren Kör:Saabsther ss7 Särskilt TNX till: Millway,Ralphs Däck, Jolisvets,Kalmar bläster och lack, Esther.se,Jeppsson,Jimmy,Molle m.f.l |
|
Nytt rejsa pris 175.000:-
Nu börjar det bli oförskämt billigt......... Köp plastbilen jag har i garaget nu
Eller köp den ännu billigare utan fälgarna då om du vill gnida på stålarna........ Mvh _________________ Mikael"Diket" Borggren Kör:Saabsther ss7 Särskilt TNX till: Millway,Ralphs Däck, Jolisvets,Kalmar bläster och lack, Esther.se,Jeppsson,Jimmy,Molle m.f.l |
|
Här är din nya blocket-annons för lite bilder, då ovan annons är borttagen: http://www.blocket.se/vi/12846943.ht
_________________ Karl Birgander Porsche 944 S2 | BMW I3 REX | BMW 120iAM | BMW 320iM Cab E36 |
|
Nu är det Höstpris som gäller utan tunga bling fälgarna endast 165.000:-
Är det inga som vill ha en speedster längre??????? Den förstör min ekonomi där den står och tar pengar för mitt nya bygge.... Köp den den bara samlar damm har inte använts något på hela året....... Mvh:Diket _________________ Mikael"Diket" Borggren Kör:Saabsther ss7 Särskilt TNX till: Millway,Ralphs Däck, Jolisvets,Kalmar bläster och lack, Esther.se,Jeppsson,Jimmy,Molle m.f.l |
![]() |
SÄLJES
|
2851 besök totalt |