Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
1155 besök totalt |
Lite våt drift på ringen i Calder CSL på Cup däck.
En god vän Steve åker bak med sin CSL o filmar. För de som undrar om en orginal CSL låter som Steves, nej hans är typ plåtren därav låter hans lite högre ![]() http://www.youtube.com/watch?v=jCJrc _________________ Mvh/Göte Sjögren |
||||
Ååååå så är den vitlackad också
![]() Han får nog höja upp kameran lite?! Gillar framförallt dina driftar i Hohe Acht och Eiskurve här! Snyggt, Gaute! ![]() ![]() _________________ Fredri k Q vis ander / NS BTG 8.05 / 447 PCS 9581 / BMWSC 650 BMW M3 E46 SMG 2002 |
||||
_________________ Johan Blank NS BTG 8,00 BMW M3 ![]() |
||||
Re:
Ja visst är Steves bil fin. Fredrik vet inte om du hörde Werner Gusenbauers drift historier då vi snackade lite under Sport Auto.(vill minnas att du åkte med honom). Han kör ju med en driftbox oxå, men han berättade att han på ett event driftat ringen baklänges. Han hade ett särskillt favorit parti, nämligen Icekurve och Brunchen 2 i en drift....åt andra hållet ![]() _________________ Mvh/Göte Sjögren |
||||
Re:
Jodå, kommer ihåg detta. Fö en riktigt trevlig prick, som bara älskar att köra. När det var passagerar varv etc, med Horst och några till, såg jag han stå med armarna i kors och inget för sig. Äh va f-n, det är värt att prova, så jag gick fram och dösnacka lite, och harklar ur sig " vi skall inte ta ett varv och drifta lite????" ![]() Döm till min förvåning då jag knappt hann reagera innan han var på väg till bilen. SÅ körsugen efter alla dessa event. Kul att se! Vi får väl hyra banan, så kör vi baklänges nån gång!?!?! ![]() ![]() ![]() _________________ Fredri k Q vis ander / NS BTG 8.05 / 447 PCS 9581 / BMWSC 650 BMW M3 E46 SMG 2002 |
||||
![]() |
Nürburgring
![]() |
1155 besök totalt |