Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 2 besök senaste veckan (24941 totalt) |
|
||||||
Re:
Jo man tackar! Looking good.... ![]() Så hur går det för dig kusen? när ska vi hinnas ses då? Adda mig på msn så kan vi prata lite.. wib_@hotmail.com ![]() Mvh Tom _________________ Tom Lilja |
||||||
_________________ Philip Seaton | 1971 Datsun 240z - www.mull.tk www.allblastring.se | www.sce.se | www.pb-z.se | www.por15.se |
||||||
Tjena niklas.. Riktigt kul att se att du kommit så långt och att du inte tappat gnistan!
Mycket imponerande bygge. |
||||||
Tjena!!!
Tack för alla hejarop =) Tyvärr har projektet mer eller mindre legat nere i ett halv år nu pga krasch i förhållandet, garage flytt och bildande av ett mitt nya företag tillsammans med en kompanjon. www.empole.se Har strulat en hel del med bromsarna men lösningen är nära nu, annars så har de mesta införskaffats så som kylare under uppbyggnad, bränsle tanken underuppbyggnad, stötdämpare, lager hållare till hjulupphägningarna m.m finns hemma. Så fort jag får hem bromsarna kommer bygget att ta fart igen och uprightsen ska byggas och bärarmarna ska byggas om lite. Så går planerna rätt så ska förhoppningsvis chassit varara rullande till sommaren och provkört, så karossen kan börja byggas mot slutet av sommaren. Kommer nya bilder snart... Mvh _________________ Fun Is Not A Straight Line!!! LMP Engineering AB www.lmp-engineering.se MVH / Niklas Lilja |
||||||
|
||||||
NSP
Hej Niklas Bara undra hur det gått för dig ? Tycket att detta är ett sådant kanon bygge som jag verkligen hoppas att det blir något av Lyckat till med allt Mvh Björn _________________ Björn Athlöf I garaget: Sensor GTR BMW M3 E30 87 Porsche 997 EVO |
||||||
Re:
Grymt projekt! ![]() Hur har det gått? _________________ Daniel Hedman |
||||||
Re:
Hej! Nu går de äntligen framåt igen. Har inte hänt nått med bilen i sommar men nu har jag börja bygga på bilen igen sen två månader tillbaka med full fart. Har ett nytt ställe att va på och köpt in värdefulla masiner för att kunna dra igång på allvar. Håller på och bygger främmre hjulupphängningen nu har byggt om en hel del där, så nu är bärarmarna nästan klara. Har fått hem bromsarna så uprighten fram är till 80% klar nu också. Designen på bilen är också till 80% klar så jag har nått att jobba efter. Lägger upp lite bilder inom kort när allt är svetsat =) Tar en massa tid allting när man ska tillverka allt själv, men de är ju de som är utmaningen ![]() _________________ Fun Is Not A Straight Line!!! LMP Engineering AB www.lmp-engineering.se MVH / Niklas Lilja |
||||||
Re:
Kul att det går framåt! ![]() Har du några bilder på designen att fresta oss med medan vi väntar på att du ska bli klar med svetsningen? ![]() _________________ Daniel Hedman |
||||||
Re:
Nu har de väl gått (inom kort) va jag är sååå nyfiken tycker detta är ett så coolt bygge!! _________________ Richard Lundgren ------------------------ 330 Bimmer utan tak |
||||||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 2 besök senaste veckan (24941 totalt) |