| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S/B: BMW 325 Coupé -94
|
1036 besök totalt |
|
Kollar nu intresset för bilen min. Skattad och besiktigad Madeiraschwarz-metallic nittiofyra som precis slagit över till 20,000 mil. Förra ägaren renoverade motorn, men tyvärr har jag inga kvitton eller "bevis" på det, men den går bra. Har själv kvitton på runt 20.000 kr. Bilen är måttligt utrustad med det "vanliga" dvs; Sportstolar, elhissar, eltaklucka, CD-stereo, öppet filter med avskärmning, sportsystem, dåligt lackade M3-speglar mm. Prylar jag har bytt/köpt: olja/filter (Castrol 10W-60, byttes i Maj har gått ett par hundra mil) Termostat Batteri Nya dämpare och fjädrar (Bilstein B-10 Powerkit som även sänker 60/40mm) Fjäderbenslagringar Slitsade och borrade Brembo-skivor TAR-OX gat/sport-belägg M3 E46 18-tumsfälgar M3-front i ABS-plast (olackad änsålänge) Det som behövs ordnas på den är: Lackering utav front och smådetaljer (hinner jag ev. Ordna innan försäljning) Valsa skärmkanterna bak eller byta till andra hjul (det skrapar i om man får för sig att testa lite inspirerad körstil) Bygga om avgasslut/byta slutburk (nuvarande system är knasigt byggt så sista dämparen slår i fjäderbenet bak över ojämnheter) Gör mig av med bilen då jag har för mycket tankar på uppdateringar mm. men saknar möjlighet (har varken garageplats eller mek-kunskaper) och det gör mig irriterad
Säljes eller bytes mot "färdig" bus/bruksbil. Både dyrare och billigare bilar är av intresse. Pris runt 50k. mvh, Martin
|
||||||
|
Byte mot https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php
_________________ //Jonas Ström Meganekombi -17 Honda VFR1200F -10 (hoj) Mellan två banåkabilar.. |
||||||
|
Re:
Tack, men den lilla sexan avskräcker mig lite
|
||||||
|
Re:
Tänk ekonomi och inte prestanda
_________________ //Jonas Ström Meganekombi -17 Honda VFR1200F -10 (hoj) Mellan två banåkabilar.. |
||||||
|
Re:
Hade jag trånat efter ekonomi hade jag skaffat mig en Lupo
No offense, din bil är fin, men jag vill nog ha något med lite mer effekt kontra vikt
mvh, Martin |
||||||
![]() |
SÄLJES
|
1036 besök totalt |