Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
<< 1, 2 6924 besök totalt |
Re:
Det försökte jag med 2004, hon var på ända tills jag förklarade närmare vad SPA är för något... Då fnös hon åt mig och jag fick betala en spa-helg i Sverige när jag åkte bort ![]() _________________ Henrik Troeng |
||||||||||
Re:
Ligger inte det i Belgien??? ![]() _________________ Bo Wihlborg |
||||||||||
Re:
Bjuda ut sina släktingar på detta vis, det här börjar lukta koppleri ![]() ![]() |
||||||||||
Re:
![]() ![]() ![]() ![]() Klart kvinnorna skall med. Det behövs ju alltid putsas rutor, kolla däckstryck, mata chauffören för att sedan fixa middan och så kan man ju alltid behöva lite massage efter en ansträngande dag på Nordschleife :woot: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ Fredri k Q vis ander / NS BTG 8.05 / 447 PCS 9581 / BMWSC 650 BMW M3 E46 SMG 2002 |
||||||||||
Re:
Din önskedrömmare där ![]() |
||||||||||
Re:
Jo.... Det är nog som nån skrev för mig iaf, att det är skönt att kunna dra dit med gubbarna och va grabbiga en hel helg!. Visserligen drar jag dit hela familjen imorgon, mest för en kortare stund, men det hör inte till vanligheterna! Middag finns ju på Pistenklause, och massage.....ja hur var det nu?!?!? ![]() ![]() _________________ Fredri k Q vis ander / NS BTG 8.05 / 447 PCS 9581 / BMWSC 650 BMW M3 E46 SMG 2002 |
||||||||||
Jeg har tatt med damen de to siste påskene. I år var kjorte vi å besokte hennes mormor i Sveits. (motoren måtte kjores inn etter en overhaling
![]() Vi har også tatt en shoping tur til Koblenz og kjort litt rundt i Mosel. Adenau som shoping by er gjort unna på 15 min... Tror det hjelper om damen er bilinterisert og liker å gå turer. Masse fine tur veier i rundt banen. Det er også hotell med SPA osv. i kort avstand fra ringen. Selvfolgelig har hun også fått kjort noen runder ![]() Vi har alt booket rom der i påsken 2008 ![]() _________________ Arne orberg |
||||||||||
![]() |
Nürburgring
![]() |
<< 1, 2 6924 besök totalt |