Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
1993 besök totalt |
Ravila Motorsport kör VLN 15/9
Ravila Motorsport kommer att köra det 6-timmar långa VLN-racet på Nurburgring den 15/9. Bilen prepareras nu i Göteborg för tävlingen och förarna kommer vara Marcus Fasth, Håkan Gustafsson och eventuellt en ännu icke namgiven förare. Vi kommer att finns på plats på ringen från torsdagen den 13/9 och teamet hälsar alla besökare på ringen välkomna förbi och hälsa på oss, titta också gärna in på vår hemsida www.ravilamotorsport.com Mvh Marcus |
|
Tackar för stödet, uppskattat
![]() Jag kommer lägga upp bilder/rapport efter racet och även efter packningen av material/bil ikväll från garaget. Imorgon åker vi mot Tyskland och ett nytt äventyr. Hälsningar Marcus |
Plats:37 119 Autorapid-Ravil...
Fasth, Marcus, Gustafsson, Häkon Porsche GT3 Runden, Gesamtzeit: 36 Runden, 6:09:53.851 Ruckstand Intervall: 5 Runden, 52.112 Snabbaste varvtid: Varv 28: 9:47.525 ![]() ![]() _________________ Fredri k Q vis ander / NS BTG 8.05 / 447 PCS 9581 / BMWSC 650 BMW M3 E46 SMG 2002 |
Resultat
Hej! Allt gick bra, hade en kanontävling med bra racing, fint väder och inget krångel alls (så när som på en punktering på långa rakan). Jag återkommer med en lägre rapport när jag får en liten stund över, håller på att plocka i ordning bil och packning efter resan samt tar ikapp lite förlorad tid på jobbet. Hälsn Marcus |
![]() |
Nürburgring
![]() |
1993 besök totalt |