| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: BMW 323i E21 -79, OBS! 4000kr, säljes även i delar.
|
3127 besök totalt |
|
BMW 323i E21 -79 23 000mil Bilen är lite grundmålad lite var stans, Stått avställd i 3-4år inomhus! startad då och då! Sollucka, original sportratt (M-ratt) fin inredning. 8 alufälgar med däck. Nya ljusinsatser, mm. dubbelt original avgas/utblås, går bra i motorn och lådan. Bromsar behövs ses över, ingen rost i trösklar eller golv. Pris: 4000kr med bakaxelklumpen vid sidan om!!! kan även säljas i delar pris ex. bud, och prut. avgassystem nästan nytt, dubbelt, pris:800kr 4st nya H4 ljusinsatser, pris:500kr 4st vit lackerade BBS 13" fälgar med dåliga däck Pris:400kr 4st kapsyl fälgar 14" vit lackerade med ok däck, pris:600kr 2st kompletta fjäderben fram, pris:1000kr motor och 4-växl låda, pris: 1500kr fina stötfångare fram/bak, pris:600kr 2st dörrar, en i nyskick och en med lite ytrost, pris:1000kr sportratt (M modell) pris: 600kr obromsad diffklump, 3,64, pris:500kr rostfria och fina benzin tankar. mm, mm, mm.
_________________ Krister Malm BMW 540iA Touring -94 Chrysler Neon -98 Opel Rekord -66 |
||||||
|
Bilder!
Hur kassa är bromsarna? Hur skulle bilprovningen ställa sig till en besiktning? Vad jag undrar är om jag kan köra hem den till Kna... |
||||||
|
Bromsarna fungerar men den drar lite
det går att köra bilen! hur långt vet jag inte, men säkert tusentals mil
givetvis går den rakt igenom hos bilprovningen
_________________ Krister Malm BMW 540iA Touring -94 Chrysler Neon -98 Opel Rekord -66 |
||||||
|
Re:
Hmmm, var det ett skämt eller?
Jag skickar ett PM. Lägg gärna ut lite bilder om du har...
|
||||||
|
Re:
ja ett litet skämt var det
jag skrev ett långt pm till dej igår, men servern rasade nog precis innan jag skulle skicka det. jag är för lat för att skriva ett nytt. bilder kommer på Lördag (om den inte är såld innan) _________________ Krister Malm BMW 540iA Touring -94 Chrysler Neon -98 Opel Rekord -66 |
||||||
|
Re:
Så den är INTE körbar? Är den körbar kommer jag o kikar på den i helgen. Annars inte |
||||||
|
körbar! är väl ett relativt stort begrepp?
bilen går att starta och köra, samt bromsa och stanna, och det går även att svänga med den. bilen har stått avställd i 3-4år så den borde i min mening ses över innan man kör för långt! jag har tagit hem den på släp (jag körde upp den) (jag har enbart köpt bilen för diffbromsens skull, men tycker den är för bra för att skrota ner. så därför provar jag att sälja den hel.) och jag rekommenderar att en ev köpare gör likadant, och väl hemma bytar olja filter, kollar över bromsar mm, mm. _________________ Krister Malm BMW 540iA Touring -94 Chrysler Neon -98 Opel Rekord -66 |
||||||
|
Nu ännu billigare
säljes även i delar, pris exempel i annons
för övrigt gäller bud på delarna, bilen blir inte billigare än 4000kr komplett. _________________ Krister Malm BMW 540iA Touring -94 Chrysler Neon -98 Opel Rekord -66 |
||||||
![]() |
SÄLJES
|
3127 besök totalt |