Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Allmänt banåkaforum
Lancia Delta FWD?
1115 besök totalt
Andrew Petrykowski
Tjockholm
Här sen Feb 2003

Trådstartare
Lancia Delta FWD?

Vart hittar man info om dessa bilar, har skummat lite i lancia delta sverige forumet men hittar mest info den gamla 4x4 varianten.
Mekonomen har inte bilen i sin reservdelsbas heller, men bilen ska tydligen vara en Fiat Coupé med lite snyggare yttre?
Det är 5'dörrars HF varianten jag är mest intresserad av fakta kring, inte HPE EVo 500 o allt vad superdupervärsting varianten heter...
Citera
Kraniel
Värmdö
Här sen Dec 2002

<span style='color:red;font:bold'>Moderator</span>
Moderator

Re: Lancia Delta FWD?

Andrew Petrykowski skrev:
Fiat Coupé med lite snyggare yttre

Nu förstår jag inte alls vad du menar...

Stratos borde annars ha lite koll.

Citera
Andrew Petrykowski
Tjockholm
Här sen Feb 2003

Trådstartare

Kraniel skrev:
Fiat Coupé med lite snyggare yttre

Nu förstår jag inte alls vad du menar...

Stratos borde annars ha lite koll.

ja herre min skapare, de dära Fiat Coupéerna är juh bara helt värdelösa... De är juh varken praktiska eller särskillt snabba Jag borde nog köpa mig en 5år äldre CRX istället så får jag en bil som funkar

Nej, åter till ämnet, denna mystiska stratos kör väll ändå den gamla 4x4 varianten?
Citera
Freddo
Vladivostokolmo
Här sen Jun 2005

Vart hittar man info om dessa bilar, har skummat lite i lancia delta sverige forumet men hittar mest info den gamla 4x4 varianten.
Mekonomen har inte bilen i sin reservdelsbas heller, men bilen ska tydligen vara en Fiat Coupé med lite snyggare yttre?
Det är 5'dörrars HF varianten jag är mest intresserad av fakta kring, inte HPE EVo 500 o allt vad superdupervärsting varianten heter...
Well, om du har varit inne på lanciadelta.se så har du nog ändå hittat det vettigaste svenskspråkiga alternativet. Du får nog kallt acceptera att en bilmodell som det finns ett handfull (färre än hundra) av i Sverige inte kan ståta med världens köttigaste forum.

Vad är det för info du letar efter? Du kunde ju ha frågat när du ändå var inne på rätt forum, det är liksom det som är meningen. På rejsa undviks väl strikt märkesrelaterade frågor?

Btw, Evo500 är väl inte direkt någon värsting. Det är i princip bara kosmetika som skiljer den från andra framkrafsande nuovo-deltor.

Tjockholm
Här sen Feb 2003

Trådstartare

Stratos skrev:
Well, om du har varit inne på lanciadelta.se så har du nog ändå hittat det vettigaste svenskspråkiga alternativet. Du får nog kallt acceptera att en bilmodell som det finns ett handfull (färre än hundra) av i Sverige inte kan ståta med världens köttigaste forum.

Vad är det för info du letar efter? Du kunde ju ha frågat när du ändå var inne på rätt forum, det är liksom det som är meningen. På rejsa undviks väl strikt märkesrelaterade frågor?

Btw, Evo500 är väl inte direkt någon värsting. Det är i princip bara kosmetika som skiljer den från andra framkrafsande nuovo-deltor.

Jag orkade inte registrera mig på ytterligare ett till synes inaktivt forum
Men nu när jag kikade på sidan igen så såg jag knapparna med info uppe i högra hörnet, hade missat dessa helt. Besvarade mer eller mindre alla frågor jag hade
Citera
Allmänt banåkaforum
Lancia Delta FWD?
1115 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande