Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1115 besök totalt |
Lancia Delta FWD?
Vart hittar man info om dessa bilar, har skummat lite i lancia delta sverige forumet men hittar mest info den gamla 4x4 varianten. Mekonomen har inte bilen i sin reservdelsbas heller, men bilen ska tydligen vara en Fiat Coupé med lite snyggare yttre? Det är 5'dörrars HF varianten jag är mest intresserad av fakta kring, inte HPE EVo 500 o allt vad superdupervärsting varianten heter... |
||||
Re: Lancia Delta FWD?
Nu förstår jag inte alls vad du menar... ![]() Stratos borde annars ha lite koll. |
||||
ja herre min skapare, de dära Fiat Coupéerna är juh bara helt värdelösa... De är juh varken praktiska eller särskillt snabba ![]() ![]() ![]() Nej, åter till ämnet, denna mystiska stratos kör väll ändå den gamla 4x4 varianten? |
||||
Vad är det för info du letar efter? Du kunde ju ha frågat när du ändå var inne på rätt forum, det är liksom det som är meningen. På rejsa undviks väl strikt märkesrelaterade frågor? Btw, Evo500 är väl inte direkt någon värsting. Det är i princip bara kosmetika som skiljer den från andra framkrafsande nuovo-deltor. _________________ Fredrik Ljungkvist ![]() ![]() |
||||
Jag orkade inte registrera mig på ytterligare ett till synes inaktivt forum ![]() Men nu när jag kikade på sidan igen så såg jag knapparna med info uppe i högra hörnet, hade missat dessa helt. Besvarade mer eller mindre alla frågor jag hade ![]() |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1115 besök totalt |