Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
1, 2 >> 3587 besök totalt |
Ringen 13-14 september
Hej! Det ser ut att bli ![]() ![]() http://www.festival-of-speed.de/ Den som stiger upp före tuppen kanske kan få några varv utan alltför mycket trafik :question: Mvh //Christer E _________________ Mvh Christer Eriksson /Kia Optima SW GT/ |
||||
De som kommer via den gruppen behöver
vi nog inte oroa oss för! Troligen så kommer de flesta av dem att mötas på parkering i Brünnchen. Kökörning får vi hoppas att slippa. Syns på ![]() _________________ Pelle Mattsson Btg: 9:04:8 Scuderia Hanseat våren -09 |
||||
Ajajajaj.....
Vad är det här för spoilernördar? Jag var där exakt samma helg förra året och då såg man inte skymten av plasticpadding-räsers. Men deras "träff" kanske inte var vid den tidpunkten i fjol? Någon som vet? Jag försökte läsa på hemsidan var de skall träffas? Men jag kan ingen tyska, är det någon som ser var dessa "bilentusiaster" ![]() Hoppas, hoppas att de inte blockerar depån med sina posövagnar. Eller ännu värre kör ut på banan? ![]() Mvh/ Micke _________________ Mvh/Micke Regnell ![]() |
||||
Det har blivit lite ändringar i mina planer inför helgen den 12-15/9.
Jag kommer att flyga ner tillsammans med min kompis Tommy och hyra en bil istället för att köra ner med Polon. om planerna går i lås, så kommer vi att ![]() ![]() _________________ Peeter Pahv Ringenfantast, som numer leker med en Mini JCW -08. ![]() |
||||
Jo, jag betalade 765:- TOR, det är otroligt billigt jmf med att köra ner med egen bil!!! ![]() _________________ Peeter Pahv Ringenfantast, som numer leker med en Mini JCW -08. ![]() |
||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ ![]() --VVTS-- ![]() |
||||
Det är nog ingen större fara! Förhoppningsvis är de flesta "putsb--ar" och vågar inte köra med sina bilar. Men man får nog tyvärr räkna med att det är mycket trafik under helgen ändå. ![]() _________________ Peeter Pahv Ringenfantast, som numer leker med en Mini JCW -08. ![]() |
||||
Har själv aldrig varit på Ringen och vet inte alls hur ni brukar göra när ni kör ned men tänkte höra om det finns möjligt att åka med någon?
mvh Andreas |
||||
När du skriver åka med. Menar du att åka med i bilen ner till Ringen eller att du åker med egen bil men tar följe? Det är bara att hoppas på att det är någon som har vägarna förbi där du bor. Själv så skulle jag nog vilja veta hur personen som jag skall åka med på autobahn kör, det kan gå ganska fort typ +200 km/h (om jag skall åka i samma bil) För att åka med ett varv på Ringen brukar det krävas att man har hjälm. _________________ Pelle Mattsson Btg: 9:04:8 Scuderia Hanseat våren -09 |
||||
Det är nog hugget som stucket om var man helst vill känna folk. Det är inte tillrådigt att åka med vem som helst på ringen heller. om du vill åka med på själva banan får du gärna haka på mig Andreas. (Skicka PM) Mvh / Micke _________________ Mvh/Micke Regnell ![]() |
||||
Jag skrev visst lite otydligt, menade om det fanns möjlighet att åka med i någons bil Sverige-Ringen t.o.r.
Jag hoppas kunna åka ned med några jag känner men deras resa är i dagsläget lite osäker så jag tänkte pejla läget här. Hade varit skitskoj att träffa er ringrävar samt några vänner från England som ska dit samma helg. Egen bil vore självklart häftigast men jag tar mig knappt runt banan i GTR2002 utan att hamna på taket så jag måste träna mer samt se till att byta oljepump på bilen vilket blir först till våren. mvh Andreas |
||||
![]() _________________ ![]() --VVTS-- ![]() |
||||
![]() |
Nürburgring
![]() |
1, 2 >> 3587 besök totalt |