Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
1579 besök totalt |
Horst kör TechArt GTstreet 7.39
http://www.sportauto-online.de/aktue HAn fick tydligen kört till slut! ![]() _________________ Fredri k Q vis ander / NS BTG 8.05 / 447 PCS 9581 / BMWSC 650 BMW M3 E46 SMG 2002 |
||||
Ibland har man "perfect timing."
Jag har försökt få rejsa.nu att acceptera min svenska version av den här tråden utan framgång. http://www.rs6.com/forum/showthread. Dessa bilder är tagna förra söndagen, den 9:e. Snabbfakta 1) Han körde endast 1 varv med varje bil, extremt ont om tid och mörkret kommer snabbt. 2) Han kör 95-100% attack beroende på sträcka. 3) Att Gaute kör snabbare i FR i M3 CSL svarar han med att "jag måste ju köra imorgon också..." ![]() 4) Han verkade mycket överraskad över att dessa tider diskuteras som vi gör. 7.39, är väl endast 3 sekunders förbättring mot den förra GT Street? ![]() ![]() ![]() _________________ Erik B Såld: Megane RS Cup 250 |
||||
Fakta Techart:
Technology and Performance. The 3.6-liter twin-turbo flat engine is modified by the TECHART engine specialists and now develops 630 hp / 463 kW at 6,800 rpm, up from standard 480 hp / 353 kW. Peak torque increases from 620 Nm to 820 Nm at 4,500 rpm. The TECHART TA097/T3 engine conversion comprises two special VTG turbochargers, a new air box with sport air filter, high-performance manifolds, intercoolers and a stainless-steel sport exhaust system with high-performance catalysts. The precise optimal interaction of all modifi- cations is ensured by a newly programmed engine management system. Power is transferred to all four wheels via a modified transmission with TECHART gear-throw shortening. Thus equipped the TECHART GTstreet delivers performance that firmly places it among the worlds fastest sports cars: 0 - 100 km/h in just 3.2 seconds, 200 km/h after just 10.9 seconds and a top speed of 345 km/h speak volumes. The TECHART GTstreet comes with the TECHART VariOPlus Clubsport coil-over suspension that is based on the electronically adjustable PASM damping system of the 911 Turbo. This chassis allows individual ride- height lowering by up to 25 millimeters and push-button selection of two different damper settings, "Normal" or "Sport." In adittion, sporty driving automatically results in firmer damper settings in both modes, thus com- bining excellent ride comfort during normal driving with agile and respon- sive handling during fast cornering. For maximum deceleration, the GTstreet features an new TECHART high-performance brake system. It owns six-piston aluminum fixed cali- pers and 390-millimeter discs on the front axle. The rear axle is fitted with 365-millimeter discs and four-piston fixed calipers. Tror han körde Mercan ocksåå, men inte hittat nån tidsinfo. Däremot har de lagt ut en jämförelsetest mot nya M3, där de bla kör Hockenheim! ![]() _________________ Fredri k Q vis ander / NS BTG 8.05 / 447 PCS 9581 / BMWSC 650 BMW M3 E46 SMG 2002 |
||||
Re:
Hela bilen är läckrare än nya M3! ![]() _________________ Fredri k Q vis ander / NS BTG 8.05 / 447 PCS 9581 / BMWSC 650 BMW M3 E46 SMG 2002 |
||||
Re:
Fast vad är en Mercedes när det finns BMW ![]() ![]() |
||||
![]() |
Nürburgring
![]() |
1579 besök totalt |