| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: AP 4 kolsok & 330 mm skiva, Nytt pris *såld*
|
1909 besök totalt |
|
Från ett tidigare bygge så har jag fått över ett AP Fyrkolvsok (CP 3714-104) som är anpassat för vänstermontering framför axeln. Skivan är också AP 330x32 mm och är förmodligen även den anpassad för vänster montage. Med i paketet följer också DS 11 belägg. Grejorna är aldrig använda. oket finns inte längre listat i AP:s officiella katalog men det brukar man ändå kunna få fram. Jag hade tänkt mig 2500:- för hela kittet, eller ett lämpligt bud
Letar själv Porsche 930 bromsok, fram & bak. Ring 0701-905983 MVH Anders
_________________ Anders Sjögren |
||
|
Re: S: AP 4 kolsok & 330 mm skiva, Nytt pris
_________________ Anders Sjögren |
||
|
Nu står det ganska tydligt men jag vill dubbelkolla: Du har bara ett ok och en skiva?
_________________ /Fredrik Söderquist Bruksbusbil -> VW Golf R32 2003 Rejsbilsprojekt 1 -> Nissan S14 GT500 Rejsbilsprojekt 2 -> Nissan Micra Super Silhoutte 1988 |
||
|
AP Broms
Det är helt korrekt uppfattat. Skivan finns fortfarande i APs officiella katalog och kostar någonstans runt 4000 men oket i detta utförandet finns inte längre listat men det brukar gå att få fram ändå. Man kan även skaffa en nyare version av oket med i stort sett samma tekniska spec men med ett annat utseende. Hör av dig om du är intresserad. MVH Anders Sjögren _________________ Anders Sjögren |
||
![]() |
SÄLJES
|
1909 besök totalt |