| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
K: Fälgar 15" 4/100
|
1440 besök totalt |
|
Hej!
Fälgar enl ovan köpes. ET ca 25 Gammla krysseker till BMW duger utmärkt, skall monteras regndäck på: OBS! Endast fälgar, inga däck OBS! Helst runt S-holms eller Nyköpings området, kan ev funka från andra delar av landet, hör av er Tel 070-5298447 Roffa eller genom tråden _________________ Rolf Stålheim Facebook/Stålheim Motorsport BMW 700 Sport Coupé - 60 M3 E36 Modsport I #57, BMW cup #7 |
||
Vet att det inte gått 7 dagar,
men det är liksom lite brådis
Nog måste det finnas några gammla fälgar i något garage _________________ Rolf Stålheim Facebook/Stålheim Motorsport BMW 700 Sport Coupé - 60 M3 E36 Modsport I #57, BMW cup #7 |
||
|
http://www.pure-pf.com/phpBB2/viewto
Skulle det skita sig så kan ni få låna en uppsättning av mig men det är ju lite omständigare
_________________ /Mvh M|cke F@.gner |
||
|
Tror vi har såna liggande.
Ska kolla och återkommer. Mim Juventus har vi. Kan sälja 4 såna i värsta fall. |
||
|
Re:
Det vore kanon Mia.
Vet du vad det är för ET mått på Mim fälgarna. När kommer ni ner till "Knutan", måste ju hinna lägga om ett par däck, och framför allt hitta någon som kan fixa det
_________________ Rolf Stålheim Facebook/Stålheim Motorsport BMW 700 Sport Coupé - 60 M3 E36 Modsport I #57, BMW cup #7 |
||
|
Re:
Roffa, de MIM Juventus jag har ägt är ET12 och det är vanligast. Jag skickade nummret till 02 depån, 1000m från banan, han hjälper dig om du förvarnar. _________________ Patrik Skoog |
||
![]() |
SÄLJES
|
1440 besök totalt |