Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Racetech
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 3 besök senaste veckan (22509 totalt) |
Det är ju ingen direkt hemlighet vad jag faktiskt fick från AVo då jag hitintills inte har dålt denna infon till de som har frågat mig om kurvorna.
![]() Som ni ser lyckades inte AVo leverera dämpare med Johans förslag när det gäller kompression, däremot verkar returen vara betydligt bättre. Jag köpte dessa i.a.f då de låg väldigt bra till i pris. Sedan kör jag med gula konis fram (har fortfarande inte kollat dämpkurvan till dessa ![]() En viktig sak jag vill framhålla är att jag inte tycker jag blivit blåst av AVo då de i ett tidigt skede medgav att de inte klarade av att producera dämparna enl. spec. De skickade kurvorna innan leverans för att säkerställa att jag godkände det jag skulle få. _________________ Edvin Persson #lifeisbetterinracesuits | Porsche 944 -84 | PCS - PCSR - MSCC | Min blogg: http://eddievarvstopp.se |
||
Jag gjorde ett försök att få fram dämparkurvor från Bilstein (både fram och bak) men dom lämnade inte ut dessa och jag har ingen mätrigg så det kommer inte finnas nått att jämföra med om ingen råkar ha kurvor liggande....
Johan S: du får gärna simulera lite på min bil också om du känner att du hinner ![]() Snart är det iallafall dags att beställa så frågan är om de dämpkurvor som AVo lyckade åstadkomma är tillräckliga för min bil? och om dom var tillräckliga för Eddies bil? Budgeten ser lite kärv ut i vinter efter att idag hittat småsprickor på alla 4 bromsskivorna.... ![]() Pär H: Har du motsvarande kurvor på tvårattsdämparna? /Dea _________________ Andreas Olsson Porsche 944 TURBO -90 PCS #9245 |
||
Re:
_________________ Per Hansson https://stockholm.hjarnkoll.se/ambassador/per-hansson/ (har bytt ä -> e som i folkbokföring och pass) |
||
Re:
Fuling: PM:a lämplig muta !! Hade du bara bott lite närmare hade jag varit där och mutat direkt ![]() ![]() Pär H: vi väntar med spänning ![]() /Dea _________________ Andreas Olsson Porsche 944 TURBO -90 PCS #9245 |
||
![]() |
Racetech
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 3 besök senaste veckan (22509 totalt) |