| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Splitfälgar "Gotti" SÅLDA!
|
948 besök totalt |
|
Säljes:Splitfälgar "Gotti" framdäcken är körda med ca:60mil bakdäcken finns mycket kvar att åka på,ena framfälgen är det en bula på kanten p.g.a att jag fick ställ in i en trottoarkant däcket håller luft och det är ingen obalans,ska inte vara n.g.r problem för en "fälgfixare"?Fälgarna ser grymma ut ur "historisk racing" stil fram är de ca:7½-8tum/205,50,13".Bak ca:10-11tum breda med 235,40,13".Naven på fälgarna ser ut att vara modifierade med distansring samt omborrade vid bulthålen för att passa vanliga koniska muttrar med längre pinnbult fram,bak är det specialmuttrar som halva muttern går in i fälgen med en bricka.Fälgarna är i bra bruksskick,naven kan behövas bättras på med lite färg! samt lite klarlackssläpp! Bultdeln.=4/100mm,jag hade dessa på en 2002:a så de passar även e30! Bruksskick! Pris:5000:- med muttrarna bak! Tror att jag även har 8st.längre pinnbult liggandes! Har ej tillgång till bilder nu men de finns på "autopower.se" _________________ Thomas Lindahl |
|
Dom där skulle jag behöva ha...
Men jag har handlat upp hela veckopengen på lastmaskiner och riktbänkar. Är det några grejor du kan tänka dej att byta till dej......det kan ju tänkas att jag har något liggande..
_________________ Håkan Carlsson 070-57 323 57 Bil: BMW e36R TimeAttack https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=49630&postdays=0&postorder=asc&start=462 |
![]() |
SÄLJES
|
948 besök totalt |