| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Skruva banåkabil
Nya mätare till instrumenthuset.
|
1616 besök totalt |
|
Nu när vinter snart är här, uuhhhh.... Tänkte jag bygga om bilen. instrumentbrädan ska bort och ersättas med lämpligt alternativ. Så vad finns det? jag hittade denna Tryck mig! Typ vad jag vill ha men lite dyr kanske... finns det några alternativ? /Richard Klass vinnare CAR Challange 2007
_________________ Richard Eliasson Alfa 156 Procar |
||||||||
|
_________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||||||||
|
Re: Nya mätare till instrumenthuset.
att den är lite dyr men om jag inte hittar någon likvärdig billigare så köper jag denna.......
_________________ Richard Eliasson Alfa 156 Procar |
||||||||
|
Med klartext menade jag ett TAL (följt av SEK eller :-).
_________________ "Full fart; spar tid." /Igino Cazzola Blandar italienskt, tyskt och engelskt i en härlig gröt. |
||||||||
|
Re:
_________________ "Full fart; spar tid." /Igino Cazzola Blandar italienskt, tyskt och engelskt i en härlig gröt. |
||||||||
|
Här finns lite fler att välja på.
http://www.demontweeks.co.uk/product _________________ Claes Haglund Högspänning till vardags och högoktanigt till helgen |
||||||||
|
Re:
weee
tack _________________ Richard Eliasson Alfa 156 Procar |
||||||||
|
Är på väg att beställa en, klarar man sig med hastighetsmätarkabeln som följer med eller är den för kort? Vart sätter man sensorn? på kardanen eller drivaxeln?
_________________ Svante Hoberg No turbos , no superchargers, just pure petrolhead heaven!!! |
||||||||
|
Re:
om slutväxeln sitter fast i karossen; 'skulle jag sätta den vid den vänstra inre drivknuten. om slutväxeln sitter fast i bakaxeln; 'skulle jag sätta den vid den främre kardanknuten. _________________ "Full fart; spar tid." /Igino Cazzola Blandar italienskt, tyskt och engelskt i en härlig gröt. |
||||||||
|
_________________ Claes Haglund Högspänning till vardags och högoktanigt till helgen |
||||||||
|
ca 999:- USD på de flesta ställena. dvs runt 8-10k hemma. trendab har samma men de ska ha en 12k för den har jag för mig. _________________ Nu Porsche 996 Turbo. Tidigare: Audi RS4 B5 Audi S2 |
||||||||
|
Re:
AIM versionenen där kan även snacka dirket med de flesta spruten så att du kopplar den bara direkt mot det så tar den alla värden från det. Istället för att installera en massa extra sonder osv. _________________ Nu Porsche 996 Turbo. Tidigare: Audi RS4 B5 Audi S2 |
||||||||
![]() |
Skruva banåkabil
|
1616 besök totalt |