Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1, 2 >> 2407 besök totalt |
The Shelby GT. 500E production process.
http://www.sandersonsales.com/images _________________ Mvh Lennart Jarmyr! |
||||||
Hade jag haft en sådant hade jag nog inte tagit ut den på bana utan låtit den stå i garaget och mysa och ta ut den när det är fint väder. Putsa, polera och kela lite med. ![]() _________________ Claes Haglund Högspänning till vardags och högoktanigt till helgen |
||||||
fjolleri bilar e till för att användas.. ![]() hade man en sån i garaget så skulle man bara köra nurmburgring i solsken... ![]() _________________ //Björn Strömberg BMW Abuser |
||||||
Kul också att det handlar om -67 -68 modellen som ser klart roligare ut än den annars upphåsade -65 -66.
En kompis till mej hade en gång en -67:a. HiJackers bak och utslitna dämpare fram. Väghållning? Nä, men skitkul med breställ överallt ![]() Sen lossnade en av dom pissiga Cragarfälgarna på söderleden... JohanR _________________ Johan Rådlund |
||||||
Klart vacker bil!
Det finns några grabbar som bygger replikor av filmbilar här i stan och de har en otroligt läcker Mustang ståendes (bredvid den för mig obegripliga Batmobilen). _________________ Man kan inte ha samma bil hela livet! |
||||||
Tänka sig att det finns 2st Fårdar som rejsa.nu gillar, vad har tagit åt er? ![]() |
||||||
Grupp B monstret Ford byggde är ju ![]() ![]() _________________ ![]() |
||||||
och: ![]() Klaus Ludwig 1980 ![]() Manfred Winkelhock 1981 _________________ Anders Dauner |
||||||
![]() ![]() ![]() Läste att det kommer 80 st Ford GT till Europa och den kommer att betinga ett pris av 1,2 mille. ![]() Men då får man en kompressormatad V8 på 5,4 L med 500 hk & 500 Nm. ![]() Hörde att det var en kille inne på Ford här i stan och ville köpa en, men försäljarna visste inte vad det var för något. ![]() Det sista jag hörde förra veckan var att han hade beställt en. ![]() _________________ Mvh Lennart Jarmyr! |
||||||
![]() ![]() ![]() ![]() _________________ ![]() --VVTS-- ![]() |
||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1, 2 >> 2407 besök totalt |