Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3 ... 11, 12, 13 1 besök senaste veckan (109703 totalt) |
Hoppas den hittar hem igen.
Fattar inte att folk ska ha så svårt att skilja på sitt & andras > ![]() ![]() ![]() Allra värst tycker jag det är med ett fordon du skapat själv det går ju inte att ersätta så lätt. Ska man vara elak kan man ju hoppas att dom får igång den & skadar sig lite(mycket) ![]() Så dom kan låta bli andras prylar i forsättningen. _________________ Michael Bäck BMW 328is -84 BmwCup #50 ![]() |
Tack för omtanken!
Årsdagen har passerats och än har inte en enda skruv synts till... Öststaterna... tja, jag vet inte... Är rätt säker på att det var någon som bor runt Jönköping som gjorde det. Sen vart den tog vägen kan man ju undra. De realistiska alternativ jag kunde komma fram till var antingen dumpad eller väl gömd någonstans. (tror mer på det sista men har inget hopp längre om att hitta den nån dag...) Försäkringsstrulet la jag ner för några månader sen. Det enda jag kom fram till var att dom hade godkänt i stort sett allt annat typ: snöslunga, gräsklippare, jordfräs m.m men inte ett hemma byggt fordon ![]() Så den ekonomiska förlusten blev ung. 20 - 25 000 kr. Men det var väl den lilla delen... Jag har tänkt flera gånger att det kanske inte var meningen att jag skulle köra den ![]() _________________ Bmw 320d M -07 Bmw 1602 -75 projekt ------------------- SS 1.23.50 M3 E36 www.attitudemotorclub.com |
|
Tyvärr var det nog inte rätt cart. Men Tack för tipset Robbie!! Kul att ni kommer ihåg den fortfarande!
![]() Jag har aldrig sett röken av någonting från den tyvärr ![]() _________________ Bmw 320d M -07 Bmw 1602 -75 projekt ------------------- SS 1.23.50 M3 E36 www.attitudemotorclub.com |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3 ... 11, 12, 13 1 besök senaste veckan (109703 totalt) |