| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Skruva banåkabil
Stäubli återförsäljare? (Eller liknande produkt efterfrågas)
|
1934 besök totalt |
|
Var på STCC-finalen idag och tittade extra noga på Carerra Cup-bilarna och noterade det mycket smidiga systemen de hade till sina airjacks. Lyckades notera att det stod "Stäubli" på vissa av delerna och en snabb googling bekräftar att de tillverkar dessa delar för motorsport. http://www.staubli.com/en/connectors Frågade mekaniker i Cralle's team om de visste var man kunde köpa dessa delar (dessa delar på bilden -> http://www.staubli.com/fileadmin/use Jag har ännu inte kontaktat Stäubli för att få reda på om det enbart är huvudkontoret som säljer motorsports delar samt för att undersöka priser. Dock undrar jag om någon känner till återförsäljare (oavsett var i världen) så man kan få en snabbtitt på vilka summor det handlar om eller kan tipsa mig om liknande produkter från andra tillverkare? _________________ /Fredrik Söderquist Bruksbusbil -> VW Golf R32 2003 Rejsbilsprojekt 1 -> Nissan S14 GT500 Rejsbilsprojekt 2 -> Nissan Micra Super Silhoutte 1988 |
||
|
Re:
okej, ska höra med både Porsche-center här i Stockholm och Flash Engineering! Tack för snabbt svar
_________________ /Fredrik Söderquist Bruksbusbil -> VW Golf R32 2003 Rejsbilsprojekt 1 -> Nissan S14 GT500 Rejsbilsprojekt 2 -> Nissan Micra Super Silhoutte 1988 |
||
|
Annars har D2 okså :-)
Kommer jag köra med ! www.streetperformance.se sä'ljer dessa i Sverige, ring dem, fråga efter Patrik & hälsa från mig ! _________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||
|
Re:
Kanske var otydlig, men nu var det inte luftdomkrafterna i sig jag efterfrågade utan kringdetaljer för påfyllning och dylikt som Cup-bilarna använder sig av. Har redan air jacks hemma. _________________ /Fredrik Söderquist Bruksbusbil -> VW Golf R32 2003 Rejsbilsprojekt 1 -> Nissan S14 GT500 Rejsbilsprojekt 2 -> Nissan Micra Super Silhoutte 1988 |
||
![]() |
Skruva banåkabil
|
1934 besök totalt |