Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S: Uthyres Garageplatser i Malmö
1147 besök totalt
CommodoreA
Malmö
Här sen Apr 2006

Trådstartare

Uthyres: garageplatser centralt i Malmö, olika storlekar, både uppställning och mekaplatser. Lokal med el, trefas, larm kopplat till bevakningsföretag mm. Tryckluft, plåtsax, motorlyft, blästerskåp mm håller på att monteras. Toalett i anlutning till lokalen (samma byggnad) Gratis parkering direkt utanför lokalen. Det finns möjlighet att lägga till hela containerfartyg mindre än 30 m från porten
Vi är ett mindre gäng som håller på att flytta in och söker några till trevliga, ansvarstagande entusiaster som delar vårt intresse för bilar från 50, 60 o 70-talen och racing men även andra böjelser är ev. välkommna. Inflyttning möjlig inom några veckor. Ganska högt i tak och därmed möjligt att bygga ett andra plan ovanpå din plats om du vill utöka ytan till samma pris.
Pris inklusive el, värme o allt: 50 kronor kvadratmetern och månad; = 15 kvadrat kostar 750:- och 25 kvadrat kostar 1250:- osv
PM med kort beskrivning av dig och din/dina bilar är välkommna, glöm inte telnr.

gegge
Malmö
Här sen Nov 2006

Hej, hur går det med lokalen? Skulle behöva besked om jag ska betala eller behöver leta upp ny plats. Har mailat, men inget svar.

Porsche 924 TURBO (Carrera GT replica)
Citera
ninja
Eeeisleeuöööv!
Här sen Okt 2004

Jag har också försökt få tag på Ulf, pratade med honom för ca 2 veckor sedan och då skulle lokalen vara färdig för inflyttning nu förutsatt att allt ordnade sig. Sedan dess har det varit tyst, jag har lämnat meddelande på hans mobil men inte fått svar..

Stacken
Malmö
Här sen Feb 2003

Jag är intresserad .

And ersJepp sson
Lund
Här sen Feb 2003

hur många bilar rymmer det på ett ungefär? Hur ser avdelningen ut mellan de olika garagedelarna?
Citera
nojas
Kristianstad
Här sen Jun 2006

Här är en till som är ytterst intresserad, lustigt nog skulle jag precis skapa en tråd ang. garageplats men jag testar lyckan här. M3E30 pillar jag med men har en svag fetisch och vänstrar med en gammal jänkare

Malmö
Här sen Feb 2003

Hallllåååå

gegge
Malmö
Här sen Nov 2006

Pratade med Ulf i morse. Det föll på villkoren så det blir inget. De letar ny lokal så får man väl se...

Porsche 924 TURBO (Carrera GT replica)
Citera
SÄLJES
1147 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande