Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
2024 besök totalt |
Ford Sierra -84 5-papp team RMS Räcing
Då var bil inhandlad för hela 3000 riksdaler. ![]() Denna fick under gårdagskvällen en snabblättning på en timme. Numera är den plåtren från framstolarna och bakåt. ![]() Mer fakta och bilder kommer ikväll.. ![]() _________________ Robin Ansin RMS Racing Bmw Z4M -07 |
||
|
||
Re:
Haha! Det återstår att se... Vi har ett ytterst hemligt vapen som kommer att slå hårt mot speciellt volvo-bilar har jag hört.. ![]() ![]() Det är ju helt sjukt egentligen hur man kan få en hyfsat fräsch, fullt fungerande och besiktigad bil för 3k. _________________ Robin Ansin RMS Racing Bmw Z4M -07 |
||
Stilikon! tillägges att bilen känns förvånansvärt lätt o smidig, och skickar på bra trots sina 101hk. O de där me varvstopp, de behövs väl ändå inte när man saknar varvräknare?
![]() o den stora vingen ger riktigt bra downforce. inte pga aerodynamik, utan för att den e så satans tung. ![]() _________________ Thomas Hörger RMS Racing Audi TT-R (till salu) Renault Clio -92 (vinterbil) Ford Sierra "RS" (5papps-raggare) |
||
Är det inte RS-fälgar som sitter på?
![]() ![]() Sen verkar det var något fel på plåten, den är ju knappt rostig ![]() Jag hade en 4-dörrars sedan som första bil.. Innan jag bytte kam på den så gav den motorbroms en ny betydelse, ju mer man gasade desto saktare gick den.. ![]() ![]() Synd att ni verkar ha tappat till salu-skylten.. Den var som pricken över i på första bilden _________________ /Anton Lillsund |
||
Jo det är rs-fälgar och vinge. Den är i stort sett helt rostfri eftersom det är en gotlandsbil.
Till salu-skylten finns kvar, vi skall bara ändra till våra tele.nr.... ![]() _________________ Robin Ansin RMS Racing Bmw Z4M -07 |
||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
2024 besök totalt |