| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: (UTHYRES) Garageplatser i Stockholm (söder)
|
1333 besök totalt |
|
Har tolv lediga garageplatser, ej meck i ett varmgarage med bra förbindelser, säkerhet, tvätthall, tryckluft och vatten. Garaget finns i Årsta / Gullmarsplan. Maila vid intresse johan@devtech.se Mvh Johan Dahlqvist _________________ Johan Dahlqvist Nissan Skyline R34 GT-R V-spec Mitsubishi Starion -84 |
||||
|
Re: S: (UTHYRES) Garageplatser i Stockholm (söder)
går det inte att mecka??? _________________ BJÖRN PALMQVIST Tack till:SDV,NIKABmotor, RAIDOPOWER.COM,Do88.se Kudoz.se,Mocomp.se m.m. Jag kommer blåsa i från er alla!! |
||||
Tyvärr, inte samma ställe.
Pga. större efterfrågan på meckplatser har jag nu övervägt idén med uppställningsplatser. Dvs. att jag beroende på respons erbjuder meckplatser om 20kvm / styck. Alltså 8 stycken meckplatser istället för 12 stycken uppställningsplatser. Priset per plats blir 2100 SEK / mån. Värme och el är givetvis inräknat i den kostnaden. Som skrivet ovan, bra förbindelser, säkerhet, tvätthall, tryckluft och vatten. Dock inga "heta arbeten", t.ex. svetsjobb. _________________ Johan Dahlqvist Nissan Skyline R34 GT-R V-spec Mitsubishi Starion -84 |
||||
![]() |
SÄLJES
|
1333 besök totalt |