Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1 besök senaste veckan (2105 totalt) |
Radical kan rekommenderas... [Nu med bilder!]
Fick genom jobbet tillfälle att testa Radical häromdagen på Falkenberg. ![]() ![]() ![]() ![]() Lyckorus är ord som ligger nära till hands... Fick även tillfälle att lufta BMW:n, men det var liksom inte riktigt samma sak ![]() _________________ Christian Jansson BMWCS #10364 SVKG #661 BMW 332is E30 ![]() |
||||
_________________ Edvin Persson #lifeisbetterinracesuits | Porsche 944 -84 | PCS - PCSR - MSCC | Min blogg: http://eddievarvstopp.se |
||||
Vi väntar ![]() ![]() ![]() ![]() |
||||
OK, bara för ni ber så snällt
![]() Kommer på torsdag (hoppas jag)! En Radical på baksidan av Falkenberg med fullt spett på 4:an imponerar, jag lovar ![]() J..lar vilken bil... Största nackdelen är väl att ha-begäret växer exponentiellt efteråt ![]() _________________ Christian Jansson BMWCS #10364 SVKG #661 BMW 332is E30 ![]() |
||||
![]() _________________ ![]() --VVTS-- ![]() |
||||
Hmm, ska klura på det men jag tror det krockar med annat. Synd, vore skoj att se som små gynnarna på banan! De jag sett hitills (på Mantorp's tidiga STCC-rejs iår) stod bara still. ![]() Helst skulle jag ju vilja åka med! Ännu hellre köra! (om nån annan står för reparationen när jag halkar av banan! ![]() _________________ Magnus Karlsson, Scott Genius 750 The older I get, the faster I was... |
||||
Efter ytterligare ett besök på Falkenberg igår kväll, kan jag fylla på
med bildmaterial ![]() Tack Carl! Samling i depån med några rejs-kamrater ![]() ![]() Teamets 3 bilar fick jobba allihop. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ Christian Jansson BMWCS #10364 SVKG #661 BMW 332is E30 ![]() |
||||
Förutom Radical fanns andra roliga besökare som körde/testade
Alfa 155 Super Touring: ![]() ![]() ![]() ![]() Tyvärr tog en av chaufförerna i lite för tidigt på kalla däck, detta blev resultatet ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ Christian Jansson BMWCS #10364 SVKG #661 BMW 332is E30 ![]() |
||||
Fina bilder på Radikalerna....
Det jag som glad amatör konstaterade när vi körde i somras var att det var en herrejösses skillnad mellan olika bilar. Olika inställning helt enkelt. Någon bil var för mig som rookie rätt läbbig att köra, den gick aldrig rakt och var väldigt nervös, medans en annan gick stabilt som ![]() ![]() Iaf, någon som noterat att kedjan ligger helt fritt, utan skydd eller kåpa? Det är en hel del pryttlar på motorns baksida som kan råka illa ut vid ett kedjebrott. _________________ Mvh Mathias Södergren |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1 besök senaste veckan (2105 totalt) |