| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Honda CRX -85
|
1654 besök totalt |
|
Rädda en 80-talare
Mao, köp min Honda CRX från 1985. 100 ystra hästar och 875 kg. Vit med blå inredning, snyggt och stilrent! Allt funkar fint och bilen är besiktigad och skattad. Vinterdäck av äldre årgång medföljer. Pris: 10.000 med 15-tums alufälgar med nya Yokohama A-drive (på bilden). 8.500 kr med original 14-tums alufälgar. Ev. byte mot en Fiat Panda 4x4 Lite med info och bilder: https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php
Patrik 070-2995083 eller mail eller pm _________________ /Patrik Rylander |
||||
|
|
||||
|
Fem papp är nog mitt maxbud med faktiskt... MED 15" (om jag hade varit spekulant)
Vad är det för motor? Edit: Är det original monterade på bilden? |
||||
Varför ens bemöda sig med att skräpa ner tråden om du inte är spekulant?? _________________ /Patrik Rylander |
||||
|
Billigare RoadsportC-objekt får man leta efter...
Undrar hur snabba de skulle bli idag, de var ju rätt giftiga på 80-talet? Inte så mycket spamp-post, mest att trigga ideér och "värdigare" användningområde än 5papp-mat. |
||||
Positiva inlägg är alltid välkomna, dessutom med helt rätt inställning Borde utan större problem gå att lätta bilen till under 800 kg vilket ju bör kunna göra det lite småspännande faktiskt. _________________ /Patrik Rylander |
||||
|
Re:
Man kan ju bli. Ibland går jag in i en butik bara för att titta. Då HÄNDER det ibland att jag köper något.
|
||||
|
Re:
Jag kanske uttryckte mig lite tokigt! Jag ber om ursäkt...
Ska kika i din biltråd innan jag sörjar ner mer här!
|
||||
|
Hej hopp igen!
Hade du hunnit skruva dit några "performanceparts" på bilen? Bilen jag var spekulant på igår har förvandlats till reservdelsbil...
En skojjig bruksbil kanske denna kunde ställa upp som!
|
||||
Nix, inga roligare delar å skruvade. Planerna ändrades liksom innan dom hann sättas i verk
Absolut en skojig bruksbil _________________ /Patrik Rylander |
||||
![]() |
SÄLJES
|
1654 besök totalt |