| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÅLD: Alfa Romeo 156 SW GTA -04 :SÅLD
|
3970 besök totalt |
|
Alfa Romeo 156 SW GTA Årsmodell 2004 Körsträcka 6400 mil Färg Grå/blå metallic Inredning Svart/grå skinn 3,2 liters V6 250 Hk Manuell 6-växlad En ägare före mig Svensksåld Avtagbar dragkrok Den stora varianten av bromskivor fram (330mm) är originalmonterade. Tidigare årsmodeller hade endast 305mm vilket gav problem med att bromsskivorna slog sig. Jag har 3 uppsättningar aluminiumfälgar: GTA originalfälgar med hål (7,5x17) GTA originalfälgar med ekrar (7,5x17) Mille Miglia "Action" med "dubbelekrar" (8x17) Jag har tre uppsättningar däck i bra skick: Sommardäck Michelin Pilot Sport 225x45/17 som gått 1,5 säsong. Dubbade vinterdäck Goodyear UG500 225x45/17 som gått 1 säsong. Vinterdäck friktion Nokian Hakkapeliita Rsi 205x50/17 Vi kommer överens om vilken kombination av däck och fälgar som du vill ha med till bilen. Naturligtvis fullstämplad servicebok där 6000-mila servicen inkl. kamremsbyte är gjord av PowerCar i Sthlm. Säljes enbart pga tjänstebil. Ej byte. Bilen finns i Stockholm men det går ev. att lösa visning av bilen i andra delar av landet också. Utrustning: 2 zons ACC BOSE Sound system ABS bromsar Airbag förare & passagerare CD-stereo Elhissar fram & bak Elspeglar Farthållare Fjärrstyrt c-lås Färddator Larm Multifunktionsratt Servostyrning Sportstolar Stolvärme fram Xenonstrålkastare Yttertemperaturmätare Regnsensor Antispinn Pris: 185000 kronor, kan diskuteras vid seriöst intresse och snabb affär.
_________________ Mats Forssén Alfa 156 GTA SW, glassätarbil Alfa 147 GTA, banåkarglassätarbilsprojekt |
||
|
_________________ Christoffer Evers Squadra Corse |
||
|
Re:
_________________ Mats Forssén Alfa 156 GTA SW, glassätarbil Alfa 147 GTA, banåkarglassätarbilsprojekt |
||
![]() |
SÄLJES
|
3970 besök totalt |