| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Corvette C5 --98
|
2939 besök totalt |
|
Inte helt säker på det här men sugen på M3 igen... suck... Corvetten säljes eller bytes mot E46 M3... All seriemässig utrustning i denna corvette... Ljudpaket, cd-växlare, elstolar, targa. Tror alla C5or hade detta... ?? Det enda som inte fungerar är luftdynorna i förarstolen... Har inte saknat dessa så är ej fixat.. Pris: 245.000:- NU 219.000:-
_________________ Johan Dahl |
||||
|
Re:
Haha.... du är skön du Johan... Kanske du ska börja använda bilarna oxå (typ en viss ring körning)... hihi
_________________ Fredrik Larsson M3-88 Z3M Coupe-99
|
||||
Använda bilarna ja... jo jag vet.. Har "förfinat" ett gäng BMW och sedan sålt dom för snabbt och varje gång ångrat mig å det grövsta....
Hade varit riktigt fint med en INterlagosblå M3 Competition!! Gillar Interlagosblått!! Tror din (min ) M-coupe är enda exet i världen Fredrik! Störtskön färg!
På tal om Corvette... har ni möjlighet att uppleva en C6 Z06 så ta chansen... det absolut mest sjuka jag någonsin åkt i! :woot: Personen som körde är ganska sjuk han också...
_________________ Johan Dahl |
||||
|
Re:
Finns en till salu... http://www.blocket.se/vi/13245034.ht _________________ Rickard Edgren BMW M3 Clubsport -97 BMW 325i Coupé -94 BMW 540i xDrive -21 BMW 120i -26 BMW 523i -97 (Övningskörningsbilen) |
||||
|
Re:
Jepp, min
_________________ Johan Bergin |
||||
|
Re:
Inga sista minuten här inte, nu säljer vi Corv
Hade storslagna planer på banåka med den men det gick inte ihop med jobb, långlopp, sambo osv. Så den samlar damm i garaget. SMG är skoj. _________________ Johan Bergin |
||||
|
har som sagt bud på 195000...
det är en bit kvar till smärtgränsen... 219000:- !!! Kanonfinansiering kan ordnas... 29000:- kontant, resten läggs upp på 5.4% !! Eller bytes mot BMW M3 eller nyare kombi!! _________________ Johan Dahl |
||||
![]() |
SÄLJES
|
2939 besök totalt |