| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
K: 911 Mätare
|
1374 besök totalt |
|
_________________ BJÖRN PALMQVIST Tack till:SDV,NIKABmotor, RAIDOPOWER.COM,Do88.se Kudoz.se,Mocomp.se m.m. Jag kommer blåsa i från er alla!! |
||||
|
Jag har en hastighetsmätare från min 964 RS.
Den byttes pga mätartavlan flagnat något. Knappt märkbart med var extremt petig med denna bil ....
Papper på bytet från KG Knutsson (importör) Pris 1000 kr _________________ Patrik Selestam Porsche 993 C2 1994 (igen) ex-996 C4S 2003 ex-993 C2 1994 ex-964 RS 1992 ex-964 TURBO 1991 ex-911 SC 1978 |
||||
|
har en helt ny varvräknare i kartong till en 911 turbo -80 talare
maila mig vid intresse _________________ Jannis Dimtsas Mobilmec AB www.mobilmec.se www.BigBallsMx.com ( Smålands No1 mx butik ) www.Dimtsas.com PCS & PCSR #7755 |
||||
|
Jag har också sådana.
Jag köpte vid ett tillfälle alla 5 mätarna för att få oljemängdsmätaren som inte fanns i min och fick således de övriga mätarna över. Nu var det många år sedan så jag minns inte riktigt vilket skick det var på dem men jag kan leta fram dem om du är intresserad. (Hastighetsmätaren är inte elektrisk utan wiredriven) _________________ Henrik Samuelson |
||||
|
Re:
vilka mätare är det förutom hastighet _________________ BJÖRN PALMQVIST Tack till:SDV,NIKABmotor, RAIDOPOWER.COM,Do88.se Kudoz.se,Mocomp.se m.m. Jag kommer blåsa i från er alla!! |
||||
|
Re:
Det borde vara: oljetemp/oljetryck, varvtal, klocka..... förutom de två som är hastighet och bränslevolym/oljevolym. (svarade bara för att du skulle få ett snabbare svar, hehe) _________________ Dennis Johansen PCS 3413 Porsche 911 SC -83 Saab 9-3 -07 |
||||
|
Re:
tack dennis _________________ BJÖRN PALMQVIST Tack till:SDV,NIKABmotor, RAIDOPOWER.COM,Do88.se Kudoz.se,Mocomp.se m.m. Jag kommer blåsa i från er alla!! |
||||
|
_________________ Michael Lindh leg. bildåre projekt mittmotormonster: Dallara X1/9 "Il Bastardo" |
||||
|
Re:
nja fick precis tag i grejer.tack ändå _________________ BJÖRN PALMQVIST Tack till:SDV,NIKABmotor, RAIDOPOWER.COM,Do88.se Kudoz.se,Mocomp.se m.m. Jag kommer blåsa i från er alla!! |
||||
![]() |
SÄLJES
K: 911 Mätare
|
1374 besök totalt |