Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3 11482 besök totalt |
![]() Nåväl, bilen är numera trimmad, lättad och sponsordekorerad. Synnerligen vackert. Bilder kommer. |
||||||
Uj uj uj!!!
http://www.svenska480klubben.com/ kommer att för evigt vända sig i sina gravar och ni kommer aldrig att komma till himmelen eftersom dom kommer att svära en förbannelse över er! ![]() ![]() Btw, Kraniel... Vad är det för en god sak du puffar på, på din avatarbild? Ser ut som en boxpressed Mayorga robusto. ![]() _________________ Anders Franzén 320i Coupé -80 Hennarot |
||||||
Re:
Något säger mig att det var du som höll i kameran Martin? ![]() _________________ Anders Franzén 320i Coupé -80 Hennarot |
||||||
Re:
Bäst att de inte får se den här bilden då! ![]() ![]() Den bruna korven i min mun är torr gammal kvist jag grävde fram i gömmorna efter någon fest. Inte direkt #4-klass på den inte. ![]() |
||||||
|
||||||
Re:
All info här: https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php ![]() |
||||||
Ja, sånt där får mig att bli sugen på folkrace eftersom vi inte har 5-papp här uppe.
Ett alternativ är ju att skita i att läsa såna trådar eller titta på tävlingar då man blir så djäääävulskt sugen ![]() Imponerande att en del tydligen helt kallt räknar med att kuna köra hem bilen för egen maskin efter tävlingarna! _________________ Tobias Persson Kör: Banbil: S2 coupe -93 Familjebil: Sharan V6 4 motion -04 Andrabil: Audi A3 Sportback 2.0 q - 12. |
||||||
Re:
Tja, man kanske skulle komma upp och köra en 5papp uppåt nånstans....... kanske på nån is vore ballt, då kunde man nog få med lite ståkkholmare upp å se till att dom blir lite lappsjuka ![]() |
||||||
Re:
Is har vi ju redan provat. Platt och snorhalt, remeber Ljungbyhed.... _________________ Lars Wiezell RBC-general mm som oftare skriver i min facebookgrupp rbcracing |
||||||
Re:
det var inget is.... då skulle du sett Sundsta när det var 5cm isskorpa och dubbfria däck ![]() men en riktig sjö-is med riktiga däck.... det är lite annat.... Och riktigt jäkla kul att köra..... |
||||||
Jodå,
nog halkade jag runt på Sundstas is också, men nog f-n var det snöstorm och drivis och halt och kallt på Ljungbyhed också. Men sjöis, där böjer jag mig... _________________ Lars Wiezell RBC-general mm som oftare skriver i min facebookgrupp rbcracing |
||||||
Jag kan garanterat ordna plats på en färdigplogad bana, men då blir det inte sjöis-det blir havsis
![]() Det är ett gäng som plogar upp en bana på havssundet strax norr om stan varje år, några år har dom tom fått tag på gpskordinaterna från nån befintlig bana och plogat upp en iskopia ![]() Förra året blev domck säsongen ovanligt kort, jag tror att det var bra körbart med plogkanter att stötta mot bara några få veckor innan våren kom-i mars! ![]() _________________ Tobias Persson Kör: Banbil: S2 coupe -93 Familjebil: Sharan V6 4 motion -04 Andrabil: Audi A3 Sportback 2.0 q - 12. |
||||||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3 11482 besök totalt |