| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S:12V Gasolvärmare perfekt för utemeek på bana mm..
|
4784 besök totalt |
|
Har 9 st Gasolvärmare med inbyggd fläkt. Perfekt att ha då man vill värma upp coupén, frusna fingrar, eller kallgaraget eller meektältet på banan vid kalla årstider. Säljes styckesvis för 3500:-/st eller paketpris för alla 9 = 30000:- Detta är riktiga proffs maskiner som används av proffs som meekar ute på skogsmaskiner mmm.. Intresserad ring mig Martin L på 0768-908432 eller maila mig på pscsweden@hotmail.com
Smart
Jag hadde ett garage som jag värmde med gasol, kunde vara - grader när man kom och varm på en halvtimme. Vilken effekt är dom på ?? _________________ Per Fogelberg Favorit leverantörer : LJ Trim Hammarö. Anders Lack Center Forshaga, K H Cortina GT 1966 Gr 2 Sierra 1990 2 dör Andrabil / Busbil |
||||||||
|
Re: Smart
Mm perfekt för det ändamålet. Jag ska ta reda på effekten så snart som möjligt. Återkommer med data. / Martin _________________
|
||||||||
|
Bump 1. Effekten torde räcka bra och väl för ett normal garage a 20-30m² Som sagt perfekt för utemeek på banan, kallgaraget mmm... _________________
|
||||||||
|
(8,4 kW/h) är effekten! Passa på endast 10 st kvar. _________________
|
||||||||
|
9 Kvar. /upp _________________
|
||||||||
|
Bump det börjar bli kallt igen
Passa på snart vinter igen! _________________
|
||||||||
|
Re:
I volymsenheten liter eller vad man nu mäter gas i, hhhmm kan faktiskt inte svara på det men borde väl inte vara värre en ett gasol paraply som man har på uterummet, fast här får du ut värmen snabbt och ut på golvet med hjälp av fläkten. Du slipper med andra ord elda för kråkorna. Bifogar illustrativ bild.
SÄLJES
|
4784 besök totalt |