| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Skruva banåkabil
Skruv - M10*1.25 INSEX, vart?
|
2399 besök totalt |
|
Som topic antyder så behöver jag 8st M10*1.25 INSEX (10.9 eller 12.9), minimum 35 långa men kan vara längre. Har ringt runt lite här och var men verkar vara grymt svårt att få tag på. Antingen så har dem inga eller så får man beställa hem typ 200st och då drar det ju iväg lite prismässigt. Så har ni nån idé vart man kan få tag på en sån skruv till bra pris så hojta till. |
||
|
www.swemix.com ?
De levererar massor till oss. _________________ Karl Birgander Porsche 944 S2 | BMW I3 REX | BMW 120iAM | BMW 320iM Cab E36 |
||
|
Tonie:
Skicka gärna ett meddelande om du hittar någon firma som vill sälja lösa skruvar (dvs inte per kartong) till privatpersoner. Vi är några i Linköping som jagar specialskruvar ibland men har inte hittat nån bra firma som säljer på postorder. Mvh Magnus _________________ Magnus Karlsson, Scott Genius 750 The older I get, the faster I was... |
||
|
Re:
Sifvert har', men de kostar 40:-/st.
_________________ "Full fart; spar tid." /Igino Cazzola Blandar italienskt, tyskt och engelskt i en härlig gröt. |
||
|
Blir nog så att jag tar en längre INSEX och gängar om den. Hitta inget annat prisvärt alternativ.
|
||
|
Det är väl inte så att du skall ha dom som drivaxelskruvar? Då tycker jag att du köper dom i korrekt form direkt istället för att skära egna gängor, för det blir grymt mycket sämre än rullade.
_________________ /Mats Strandberg onemanracing.com BMW 330i -05 |
||
|
De ska hålla naven till bakaxeln. Fick reda på att det sitter sån skruv till mellanaxeln på Lotus omegan, enda skillnaden var att de var 55 långa så de är bara att korta.
|
||
![]() |
Skruva banåkabil
|
2399 besök totalt |