| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Skruva banåkabil
Var får jag tag på denna del ? (Ford)
|
1193 besök totalt |
|
Hej hej. Någon som vet var jag får tag på delen som är på bilden nedan? Behöver alltså själva locket som sitter med 4st små insex bult. Problem med mitt nuvarande lock är att "hylsan (den gulfärgade)" som sitter fast i locket där utrampningslagret glider har gått av, inte så bra Någon som vet om det finns att köpa nytt?
[/img] _________________ Alexander Pfister |
||
|
En typ9 låda som sitter på ALLA fordar i hela världen som driver bak...(Nästan...) Borde vara lätt som en plätt!
Hör med old Blue oval här på forumet. Han har Fordgrejer i mängder, jag har en likadan låda liggande, men jag har tyvärr lovat bort den till nyss nämnda...
|
||
|
Re:
Javisst borde det var lätt att få tag på, säkerligen inga problem men ja tänkte om någon visste på rak arm _________________ Alexander Pfister |
||
|
Typ 9
Citat :En typ9 låda som sitter på ALLA fordar i hela världen som driver bak...(Nästan...) Borde vara lätt som en plätt! På skroten så vet dom inte vad en Typ 9 låda är ! Fråga efter en Sierra 83-88 är enklare föresten så är det samma strut på 4växlade Taunus mm. En "låda" brukar kosta en 500 peng. PS: Varför inte köpa en fräch standard låda att ha med i reserv på racen _________________ Per Fogelberg Favorit leverantörer : LJ Trim Hammarö. Anders Lack Center Forshaga. Austin 1275 GT 1975 Austin Cooper 1968 |
||
![]() |
Skruva banåkabil
|
1193 besök totalt |