| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
Sålda: Werba arbets/verkstadsbänkar (nya)
|
3537 besök totalt |
|
2st helt nya aldrig använda werba arbetsbänkar säljes, dessa ligger ouppackade i orginalkartongerna. http://www.werba.se/shop/product.php Mycket stadig modell som väl lämpar sig för montering av ett skruvstäd. Bänkskivan är 200cm X 80cm och i mycket slitstarkt vinylklädd trä, ben i stål, höjdjusterbara. Dessa är för verkstadsbruk och kan inte jämföras med Biltema, Bauhaus etc. Bla använder Scania dessa i sin produktion. Nypris är ca 3000:- + moms per styck. Säljes för 1700:-/st eller 3000:- för bägge. (alternativt ge ett bud eller byte?) Skickas inte, men kan köras ut inom stockholm mot ersättning, finns i Haninge. kristofer.eklund@comhem.se 0709-158239 _________________ MVH Kristofer Eklund [Kristofer Eklund Motorsport] KEM SuperMini (Projekt) Lexus nx450H -24(Bruksbil) Vw polo Tdi-13 (Bruksbil) |
||
|
216st som kollat och ingen som är sugen? Ge ett bud om det är för dyrt i era ögon
byte mot sprut, mätare, oljekylare eller ngt enl förslag. I slutet på veckan lägger jag ut denna annons på Blocket och då lär de gå åt.
Mvh Kristofer _________________ MVH Kristofer Eklund [Kristofer Eklund Motorsport] KEM SuperMini (Projekt) Lexus nx450H -24(Bruksbil) Vw polo Tdi-13 (Bruksbil) |
||
|
Re:
Ja det kan vara intressant, vilka mätare har du och vad värderar du dem till? dvs vad jag tror mig vilja ha är vatten temp, olje temp, oljetryck, laddtryck, volt, varvräknare, hastighetsmätare. Mvh Kristofer _________________ MVH Kristofer Eklund [Kristofer Eklund Motorsport] KEM SuperMini (Projekt) Lexus nx450H -24(Bruksbil) Vw polo Tdi-13 (Bruksbil) |
||
![]() |
SÄLJES
|
3537 besök totalt |