| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: BMW E30 318is -90 Silver, Borta!! Gone..
|
1 besök senaste veckan (4178 totalt) |
|
S: Bmw E30 318is -90 Silver, Borta!! Gone..
Jag är intresserad av att BYTA min bil. För info, se min tråd: https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php Skicket är väl bruksskick, lite rost och lite sliten inredning.. Inget allvarligt dock. 318is i Sterling silver är jävligt ovanligt! Har hört att det gjordes ca 600st..? Den har rullat strax över 15500 mil, och går faktiskt mycket bra! Chip, konfilter och rostfritt Powersprint (avstämt Grupp N) avgassystem. Intrax motorsport fjädrar som sänkt den ca 15mm (original is har ju sportchassi och är 25mm lägre än std E30). M-tech II front. Jag är intresserad av en schysst Ford Escort av motorstarkare modell, typ RS2000. Kan även tänka mig en trevlig Sierra.. XR4i eller nåt. Inga sönder skruvade/stylade bilar dock.. Även andra bilar som inbjuder till inspirerande körning, är av intresse. INGEN SAAB ELLER VOLVo!! Det ska vara en ROLIG bil!...
Pm eller mail på :hpmk1@ektv.nu Cheers Nyskattad 1340:- urk! _________________ Håkan Persson |
||
|
Re:
Eller tur.. Har svårt att bestämma mig för om jag ska behålla den eller inte.. Den går så förbannat bra!
Den är ju ingen pärla, utan snarare perfekt att använda som banbil. Nja, det får nog bli ett byte mot en annan trevlig bil iof. RS2000 RS Turbo XR4i 924 etc _________________ Håkan Persson |
||
|
Lite nyfiken då jag har sålt min egna bil precis. Var hade du rost på den? Vad är det för hål du har en bild på?? var det hålet efter isberget på Titanic eller hål i karossen?
Mvh Tino (kan ev tänka mig byta din bil mot en hög med kontanter) _________________ Tino Carrasco Ford Capri 2.0 GL 1978 Ford Capri 2.0 GL 1979 Alfa Romeo GT1300 Junior FIAT 500C Sport Twin Air Projektledare Motorbanan Ring Knutstorp |
||
|
Re:
Tveksam om Håkan släpper en fransos in på "gårn"...
|
||
|
Nu är BMWn borta!
Önskar nya ägaren (som finns här på Rejsa) Lycka till! Bort bytt mot en Sierra. och den var nog den finaste bil jag sett som haft 20 år på nacken.. 9791 mil. 2 ägare, inte en rost fläck.. Inte en anmärkning på besiktningen på de papperna som låg i bilen (sedan -00). _________________ Håkan Persson |
||
![]() |
SÄLJES
S: BMW E30 318is -90 Silver, Borta!! Gone..
|
1 besök senaste veckan (4178 totalt) |

