| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Topp och delar till BMW M42 *Sålt*
|
1675 besök totalt |
|
Har lite delar till M42-motorn. En sprucken topp med bra kammar och drev. Överfall, bultar och hydrauliska lyftare medföljer. Kamkåpa och termostathuset finns. Insug i två delar samt tillhörande spjällhus. Fuelrail med spridare sitter på detta. Ventilkåpa i bra skick. Säljer delarna tillsammans till förmånligt pris. Säljer delarna var för sig till lite högre pris. Eventuell frakt bekostas av köparen. Delarna finns i närheten av Gamlestan i Göteborg. Mail eller PM!
_________________ Anders Franzén 320i Coupé -80 Hennarot |
|
|
|
|
|
|
|
Ingen aning, sakerna är inte sålda ännu.
Förste man som spikar att han vill ha grejorna, får dom. Ge mig ett bra bud och spika en deal bara. Jag skall tillägga att jag inte VET om om toppen är sprucken. Det är bara något jag fått berättat för mig, jag har inte kört med motordelarna själv eller provtryckt toppen. Det KAN ju vara en kass toppackning som orsakat fenomenen... Jag tänker inte kolla upp toppen heller eftersom jag inte har några planer alls på att köra 16v på ett bra tag.
|
Då har jag 600:-
Jag skall inte dra detta i långbänk så om det inte trillat in andra summor i förslagslådan tills imorgon 19/10 runt lunch så betraktar jag sakerna som sålda för 600:-
![]() |
SÄLJES
|
1675 besök totalt |