| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Smoorfälgar 13"x8" 4/100 4*100. Nu med bilder. *SÅLDA*
|
2230 besök totalt |
|
S: Smoorfälgar 13"x8" 4/100 4*100. Nu med bilder
ET:t har jag inte i huvudet men de passar på BMW 02. Mycket feta fälgar men jag får inte plats med dem längre p g a större bromsar. En fälg är ny och någon är kantstött men de är kompletta med däck och håller luften. Här är bilder på fälgarna:
Finns i Löddeköpinge. 073-3357309 046-709897 Pris: 5000kr eller kom med bud. |
|
oooh, mycket läckra. Tyvärr har man väl blåst sin bilgrejerköpabudget för den här månaden
Avis på den som köper dom! |
|
De är feta på en 02:a, det lovar jag;)
Priset är ju förhandlingsbart, är inte ute efter en massa pengar. Har inte plats för dem bara och det är ju synd att de bara ligger. Kultfälgar! Som sagt det finns kantstötningar men de är fina för övrigt. Ge bud!
|
|
Tjena!
Hur stora bromsar är för stora? Mina ok nöter lite lätt på orginal 02-plåtfälg.. Hur mycket sticker dom ut utanför hjulhusen? Breddare ett måste eller? och vilken dimension är det på däcken? Skulle ju sitta fint till sommaren.. Mvh Jonathan _________________ Jonathan Wennstig |
|
ET 13 och ET 04 ska det vara.
De är eventuellt sålda som det ser ut nu men jag återkommer om det sker någon förändring. Vet mer ikväll. Byte mot 15" kan då vara av intresse men endast om de passar på 02:an utan en massa spacerplattor. Mvh M |
![]() |
SÄLJES
S: Smoorfälgar 13"x8" 4/100 4*100. Nu med bilder. *SÅLDA*
|
2230 besök totalt |