| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
såld
|
2679 besök totalt |
|
Hade man fått veta till vilka bilar delarna avsågs hade det varit enklare att se om det var ngt av intresse...
Tex kuggstängerna såg trevliga ut. |
||||
|
delar
Grejorna är nog till bäst nytta om man är lite "byggare". I rallycrossbilar och andra extrembyggen använder man ju sällan originalprylar som kommer med från fabrik, utan bygger ihop efter utrymme och driftsäkerhet. Så är det något speciellt som är intressant så tar jag mått på de delarna. Eller kom och titta själv på prylarna. Det kommer nog betala sig. Allt ska bort. Finns i Götene /Peter _________________ Peter lundgren |
||||
|
Re: delar
Ifårgarsätter inte att det är fina delar...men även racedelar har ett ursprung/namn eller är byggda av ngn smed för att passa ngnstans...så se det som ett säljtips. Ju mer info du har direkt dessto bättre. Som sagt, data på kugstängerna är av intresse. Placerade framför/bakom hjulaxeln? Längd totalt? Slag? Ev infästningar? Antal rattvarv? Ursprung? |
||||
|
Re: delar
Har samma fråga + pris? _________________ Michael Bäck BMW 328is -84 BmwCup #50 |
||||
|
ok, då förstår jag lite bättre hur det har gått till.
Ska mäta lite C-C mått här hemma så får vi se om du kan klura ut vilken växel som suttit på en BMW. Stämmer sedan nga av de andra måtten och att man kan grunna fram antal rattvarv är det mkt intressant. |
||||
|
Kuggstången som är 480 mm - har den suttit framför eller bakom hjulaxeln? Är den komplett?
Ett pris för bara den, eller vill du helst sälja allt i en kartong? i så fall är jag inte intresserad. |
||||
|
De har suttit både framför och bakom., beroende hur motorn suttit.
Är ju smidigtast/bäst pris om någon vill köpa hela kartongen men, det finns 2 st. kompletta och 2 st tomma hus.3 st stänger,2 hudraulkolvar mm. Ett vettigt bud på vad du vill ha så går det väl det också. Prisfrågan 4000:- var om man tar hela lådan.Pris på enstaka saker blir ju inte en uppdelning på det priset/styck. Men ni vet antagligen vad saker o ting kostar i vanliga fall. Jag säljer iallafall billigare än de priserna. Får jag bud utan att det är oförskämt, så är det inga problem. /Peter _________________ Peter lundgren |
||||
|
Götene ligger inte allt för långt från vänersborg där jag är ibland.
Jag kontaktar dig nästa gång jag har vägarna förbi och kollar om sakerna finns kvar.
|
||||
![]() |
SÄLJES
såld
|
2679 besök totalt |