Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S:13" breddade plåtisar med 215/50 13 R-Däck
2277 besök totalt
wiking72
Malmö
Här sen Aug 2004
Inlägg: 681


Trådstartare
S:13" breddade plåtisar med 215/50 13 R-Däck

4*100 plåtfälgar som är breddade till 8"
Fälgarna är snyggt o bra gjorda(breddade 2" utåt
Yokohama A032R R-däck 215/50 13
Körda halv dag på Knutstorp o ska nu säljas pga större bromsar

Vill ha 4000:- för dom
Bilder kan fixas

_________________
Stefan Lindh

Hade Kadett GTE -75:a med 2,5 TIC
Bygger Manta B med 3.0 TIC

https://www.facebook.com/groups/143972045710733/?fref=ts
Citera
wiking72
Malmö
Här sen Aug 2004
Inlägg: 681


Trådstartare

_________________
Stefan Lindh

Hade Kadett GTE -75:a med 2,5 TIC
Bygger Manta B med 3.0 TIC

https://www.facebook.com/groups/143972045710733/?fref=ts
Citera
Speedster
Göteborg
Här sen Maj 2005
Inlägg: 1033



Varför kommer sånt här när man inte har några pengar om dom gått på BMW:n så hade det nog blivit hur bra som helst

_________________
Petter Lilled
-Porsche 997S Carrera 2 -05
Citera
wiking72
Malmö
Här sen Aug 2004
Inlägg: 681


Trådstartare
Upp kanske?

_________________
Stefan Lindh

Hade Kadett GTE -75:a med 2,5 TIC
Bygger Manta B med 3.0 TIC

https://www.facebook.com/groups/143972045710733/?fref=ts
Citera
wiking72
Malmö
Här sen Aug 2004
Inlägg: 681


Trådstartare
vi provar väl o uppa igen då

_________________
Stefan Lindh

Hade Kadett GTE -75:a med 2,5 TIC
Bygger Manta B med 3.0 TIC

https://www.facebook.com/groups/143972045710733/?fref=ts
Citera
Westfield
Stockholm
Här sen Dec 2002
Inlägg: 4339



Spontant - är inte de där Yokohama A032R?

_________________
mvh Micha3l Bl1x
Porsche 911
Citera
wiking72
Malmö
Här sen Aug 2004
Inlägg: 681


Trådstartare
Tackar och ber om ursäkt
Självklart är det så

Är numera ändrat i översta texten

_________________
Stefan Lindh

Hade Kadett GTE -75:a med 2,5 TIC
Bygger Manta B med 3.0 TIC

https://www.facebook.com/groups/143972045710733/?fref=ts
Citera
wiking72
Malmö
Här sen Aug 2004
Inlägg: 681


Trådstartare
Ingen som vill ge sig själv en bra julklapp

_________________
Stefan Lindh

Hade Kadett GTE -75:a med 2,5 TIC
Bygger Manta B med 3.0 TIC

https://www.facebook.com/groups/143972045710733/?fref=ts
Citera
wiking72
Malmö
Här sen Aug 2004
Inlägg: 681


Trådstartare
Sålda

_________________
Stefan Lindh

Hade Kadett GTE -75:a med 2,5 TIC
Bygger Manta B med 3.0 TIC

https://www.facebook.com/groups/143972045710733/?fref=ts
Citera
SÄLJES
S:13" breddade plåtisar med 215/50 13 R-Däck
2277 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande